Κάμψη πωλήσεων των ηλεκτρονικών προϊόντων

Κάμψη πωλήσεων των ηλεκτρονικών προϊόντων

1' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεχίστηκε και στο δεύτερο τρίμηνο του 2011 η κάμψη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GFK Temax, η συνολική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων ανήλθε σε 548,4 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, μειωμένη κατά 19,5% σε σχέση με πέρυσι.

Για μια ακόμα φορά η μείωση σε αξία είναι μεγαλύτερη από τη μείωση σε όγκο, υποδηλώνοντας μια σημαντική πτώση των μέσων τιμών, κυρίως λόγω των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που λανσάρουν τα καταστήματα.

Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασε ο τομέας των τηλεπικοινωνιών (-24,9%), ακολουθούμενος από τον τομέα των Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (-22,4%). Ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών μειώθηκε κατά 18,4%, των φωτογραφικών ειδών κατά 15,7%, των μεγάλων οικιακών συσκευών κατά 14,7%, της πληροφορικής κατά 14,3% και των Ειδών Εξοπλισμού Γραφείου κατά 11%.

Ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών χαρακτηρίστηκε από την αύξηση των εμπορικών σημάτων (παλιά και νέα), την εισαγωγή νέων μοντέλων πιο οικονομικών ακόμα και από τις κύριες μάρκες, με επακόλουθο την πτώση των τιμών.

Ο τομέας των μεγάλων οικιακών συσκευών παρουσίασε μείωση 15%, κυρίως από τη μείωση των πωλήσεων ψυγείων και πλυντηρίων πιάτων. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από τη σημαντική πτώση της κατασκευαστικής δραστηριότητας (-54,3% σε όγκο το 1ο τρίμηνο του 2011) και φυσικά από το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα.

Η αγορά των προϊόντων πληροφορικής παρουσίασε μείωση 14,3%. Στον τομέα των προϊόντων πληροφορικής, οι φορητοί υπολογιστές παρουσίασαν μονοψήφια μείωση, με τα Netbooks να μειώνονται σημαντικά και τα Notebooks να κερδίζουν το χαμένο έδαφος. Η οθόνη των 15 ιντσών κυριαρχεί στην αγορά των Νotebooks.

Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η αγορά των έξυπνων κινητών (Smartphones) συνεχίζει να αναπτύσσεται. Εντούτοις, η εισαγωγή πολυάριθμων φθηνών μοντέλων καθυστερεί την αύξηση της αξίας της κατηγορίας σε διψήφιο ποσοστό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή