Με αύξηση των πωλήσεών της κατά 5,6%, στα 21,4 δισ. ελβετικά φράγκα, έκλεισε το α΄ τρίμηνο του 2012 για τη Nestle παγκοσμίως. Ο όμιλος σημείωσε οργανική ανάπτυξη 7,2%.
Οι εξαγορές συνέβαλαν κατά 3% στις πωλήσεις, ενώ οι συναλλαγματικές ισοτιμίες επέδρασαν αρνητικά στα αποτελέσματα κατά 4,6%.
Δεδομένων των συνθηκών, τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου για τη Nestle Ελλάς, τα οποία όμως δεν δημοσιοποιούνται ακόμη, κρίνονται από την εταιρεία ικανοποιητικά. Πολύ καλές επιδόσεις σημειώνουν ο ελληνικός και στιγμιαίος καφές, όπως και ο Nescafe Dolce Gusto. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης κινείται στην Ελλάδα σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, η Nestle θα αρχίσει σύντομα ευρύ πρόγραμμα προσφορών.