Carrefour: Προτεραιότητες επενδύσεις και αποπληρωμή προμηθευτών

Carrefour: Προτεραιότητες επενδύσεις και αποπληρωμή προμηθευτών

2' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αποπληρωμή των προμηθευτών μέχρι το τέλος Αυγούστου, επενδύσεις στα Βαλκάνια και τοποθέτηση στα ράφια ολοένα και περισσότερων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ελληνικής προέλευσης αποτελούν τις προτεραιότητες του ομίλου Μαρινόπουλου για τα καταστήματα Carrefour στη νέα εποχή που ξεκινά για την αλυσίδα μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Στόχος, άλλωστε, είναι η νέα εταιρεία να έχει ελάχιστο δανεισμό και μεγάλη ρευστότητα, διαθέτοντας παράλληλα στο χαρτοφυλάκιό της ακίνητη περιουσία που υπολογίζεται σε 800 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι στις 15 Ιουνίου ανακοινώθηκε η εξαγορά από τον όμιλο Μαρινόπουλου του μεριδίου της Carrefour στην εταιρεία Carrefour-Μαρινόπουλος με τον ελληνικό ιστορικό όμιλο να κατέχει πλέον το 100% της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Η διαδικασία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου, καθώς μέχρι τότε εκτιμάται ότι θα έχουν δοθεί οι απαιτούμενες εγκρίσεις από τις αρχές Ανταγωνισμού της Ελλάδας, της Κύπρου και της Βουλγαρίας, στις οποίες έχει υποβάλει σχετικό αίτημα ο όμιλος, όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο κ. Γιώργος Βογιατζάκης, διευθυντής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων της Carrefour-Μαρινόπουλος, οι υποχρεώσεις του ομίλου προς τους προμηθευτές στο τέλος Αυγούστου θα είναι μηδενικές.

Ηδη την προηγούμενη εβδομάδα καταβλήθηκαν περί τα 55 εκατ. ευρώ, την επόμενη εβδομάδα θα καταβληθούν άλλα 25 εκατ. ευρώ και θα συνεχισθεί το πρόγραμμα αποπληρωμής οφειλών και όλο το επόμενο διάστημα. Πάντως και ο κ. Βογιατζάκης, όπως έχει πράξει στο παρελθόν και ο γενικός διευθυντής της Carrefour-Μαρινόπουλος κ. Ζερόμ Λουμπέρ, αποδοκίμασε την τακτική μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών-προμηθευτών οι οποίες, όπως είπε, ήθελαν να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων τους έως και 10%.

Η Carrefour-Μαρινόπουλος από την πλευρά της δηλώνει ότι θα επιμείνει στις χαμηλές τιμές, στρατηγική η οποία ενισχύεται και από τη βαρύτητα που αποδίδει η αλυσίδα στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η κατηγορία αυτή αντιστοιχεί ήδη στο 30% του τζίρου της Carrefour-Μαρινόπουλος και στο 50% του όγκου πωλήσεών της, ενώ το 96% αυτών παρασκευάζονται, σύμφωνα με τον κ. Βογιατζάκη στην Ελλάδα.

Ο κ. Βογιατζάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην υπόθεση του βρεφικού γάλακτος, υποστηρίζοντας ότι η εμπλοκή στη δικαιοσύνη θα έχει ως αποτέλεσμα τη μη επίλυση του προβλήματος. Το θέμα έθεσε και ο ίδιος σε συνάντηση που είχε με τον αρμόδιο υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Αθ. Σκορδά, καθώς και το αίτημα της αλυσίδας για διάθεση από τα σούπερ μάρκετ των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δώσει το επόμενο διάστημα ο όμιλος και στην εξάπλωση στα Βαλκάνια. Συγκεκριμένα, ο όμιλος θα λειτουργήσει κατάστημα στην ΠΓΔΜ που εκτείνεται σε 7.000 τ.μ. εντός εμπορικού κέντρου, ενώ ετοιμάζεται να ανοίξει το δεύτερο υπερμάρκετ του στην Αλβανία και στη συνέχεια να ανοίξει καταστήματα σε μικρά εμπορικά κέντρα. Πρόκληση για τον όμιλο χαρακτήρισε την επικείμενη δραστηριότητα στη Σερβία, όπου τον επόμενο χρόνο η Carrefour-Μαρινόπουλος ετοιμάζεται να ανοίξει καταστήματα σε τρία εμπορικά κέντρα.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος ήδη διαθέτει 7 υπερμάρκετ και 9 σούπερ μάρκετ στην Κύπρο, 5 υπερμάρκετ και 3 σούπερ μάρκετ στη Βουλγαρία και 1 υπερμάρκετ στην Αλβανία. Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, μετά τη ριζική ανακαίνιση του υπερμάρκετ στον Αλιμο, η εταιρεία προγραμματίζει ανανέωση των υπερμάρκετ της στο Μαρούσι, καθώς και στα καταστήματά της στη Μακεδονία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή