Αύξηση πωλήσεων μέσω social media

Αύξηση πωλήσεων μέσω social media

1' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η αξιοποίηση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο αύξησης των πωλήσεων και η διατήρηση των συνεργασιών με μεγάλους προμηθευτές ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών αποτελούν δύο βασικούς πυλώνες της εμπορικής πολιτικής που εφαρμόζει το δίκτυο καταστημάτων Best Electric. Παράλληλα, οι μέτοχοι του δικτύου εξέλεξαν νέο διοικητικό συμβούλιο ύστερα από την παραίτηση για προσωπικούς λόγους του προέδρου κ. Ιωάννη Παναγιωτακόπουλου. Αναλυτικότερα, τη θέση του προέδρου ανέλαβε ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος κ. Μ. Δελημήτρος, ενώ νέος διευθύνων σύμβουλος εξελέγη ο κ. Ν. Μυλωνάκης, αντιπρόεδρος ο κ. Κ. Σταυρόπουλος και μέλη οι κ. Σ. Τσιλιγγίρης και Αθ. Καμπόλης.

Σχετικά με τις προσπάθειες -εν μέσω κρίσης- διατήρησης και αύξησης του μεριδίου αγοράς που κατέχει η εταιρεία, η γενική διευθύντρια της Best αναφέρει στην «Κ» ότι «έχει μειωθεί το κατά κεφαλήν εισόδημα και κατά συνέπεια έχει μειωθεί το διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση και έχει αυξηθεί η ανάγκη για οικονομικές λύσεις και ευκολίες στον τρόπο πληρωμής. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργαζόμαστε με τις Τράπεζες Πειραιώς και Probank για την παροχή λύσεων και διευκολύνσεων για την αποπληρωμή των προϊόντων του δικτύου μας». Προσθέτει δε ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους παρατηρείται τόνωση ορισμένων προϊοντικών κατηγοριών, όπως π.χ. θερμαντικά, κλιματιστικά (ψύξη-θέρμανση), καθώς και φωτοβολταϊκά και νέες πηγές ενέργειας. Το δίκτυο αποτελείται από 44 καταστήματα και 31 μέλη με τον κύκλο εργασιών τους να υποχωρεί 15% και να διαμορφώνεται σε 70 εκατ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή