Εκρηκτική αύξηση καταγγελιών για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 2011

Εκρηκτική αύξηση καταγγελιών για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 2011

57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εντυπωσιακή είναι η άνοδος του πλήθους των καταγγελιών από καταναλωτές για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 2011, ο αριθμός των οποίων ανήλθε το 2011 στις 4.100 από 3.478 το 2009. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΚΠΟΙΖΩ οι ασφαλιστικές συγκεντρώνουν το 19,3% του συνόλου των καταγγελιών, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2012 το ποσοστό ανήλθε στο 23%, καθώς έχουν ήδη καταγραφεί 2.500 παράπονα καταναλωτών.

Εντυπωσιακή είναι και η άνοδος του αριθμού των καταγγελιών σχετικά με τηλεπικοινωνίες, οι οποίες έφτασαν το 2011 σχεδόν τις 3.500 έναντι 1.734 το 2009. Ο διπλασιασμός του αριθμού των σχετικών καταγγελιών ανέβασαν τον τομέα των τηλεπικοινωνιών από την τέταρτη θέση το 2009 στη δεύτερη το 2011, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη προστασίας του καταναλωτή σε αυτόν τον τομέα.

Οι καταγγελίες των καταναλωτών για τις ασφαλιστικές αφορούν σε αυθαίρετες και υψηλές αναπροσαρμογές ασφαλίστρων (55%), άρνηση καταβολής αποζημίωσης (30%), υποχρέωση ασφάλισης σε συγκεκριμένη εταιρεία με την αγορά αυτοκινήτου ή ακινήτου (15%), ελλιπής πληροφόρηση και αδιαφάνεια όρων (20%), λοιπές αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές (27%). Στις τηλεπικοινωνίες οι καταγγελίες αφορούν τις αδικαιολόγητες χρεώσεις (58%), το Mobile Internet (30%), SMS προς 5ψήφια (22%), κακή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών (18%), ελλιπής προσυμβατική ενημέρωση (20%) και λοιπές καταγγελίες (4%).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή