Ο υψηλός δείκτης εξωστρέφειας (εξάγεται το 93% των συνολικών πωλήσεων) διατήρησε σε θετική τροχιά και το α΄ εξάμηνο του 2012 την Εurodrip. Η εταιρεία αύξησε τα μερίδια αγοράς σε ΗΠΑ, Τουρκία, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Οπως δήλωσε ο δ/νων σύμβουλος της Eurodrip, Μιχάλης Παναγής, «η εξωστρέφεια του ομίλου αυξήθηκε στο 93%. Σήμερα, 40% του ενοποιημένου τζίρου προέρχεται από την αμερικανική ήπειρο (Βόρεια και Νότια) και 45% από τις χώρες της Μεσογείου. Η εξωστρέφεια αποτελεί σήμερα τη διέξοδο για την ελληνική επιχειρηματικότητα, αλλά προϋποθέτει αδιάπτωτη διατήρηση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας της εταιρείας. Στη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2012 οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2011 και κατά 34% τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη.
Σε θετική τροχιά και το α΄ εξάμηνο η Εurodrip
35" χρόνος ανάγνωσης