Κέρδη 2,2 εκατ. δολ. για την Diana Containerships

Κέρδη 2,2 εκατ. δολ. για την Diana Containerships

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιστροφή στην κερδοφορία ανακοίνωσε η εταιρεία Diana Containerships, του κ. Συμεών Παληού, που είναι εισηγμένη στο Nasdaq και εξειδικεύεται στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία ανακοίνωσε για το δεύτερο 3μηνο του 2012 καθαρά κέρδη 2,2 εκατ. δολ., έναντι ζημιών ύψους 0,6 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Τα έσοδα ανήλθαν στα 14,9 εκατ. δολ., έναντι 4,2 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Το πρώτο 6μηνο του 2012 η εταιρεία πραγματοποίησε έσοδα ύψους 27,4 εκατ. δολ., έναντι 5,7 εκατ. δολ. το πρώτο 6μηνο του 2011, και κέρδη ύψους 4,1 εκατ. δολ., έναντι ζημιών ύψους 0,4 εκατ. δολ. το πρώτο 6μηνο πέρυσι.

Η αύξηση των εσόδων, όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας, οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι από τον Ιούνιο του 2011 μέχρι και τα τέλη του πρώτου 6μήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία πρόσθεσε επτά νέα πλοία στον στόλο της, ο οποίος περιλαμβάνει τώρα εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία Diana Containerships διένειμε μέρισμα 0,30 δολ. ανά μετοχή για το δεύτερο 3μηνο του 2012.

Στο «κόκκινο» η ναυλαγορά

Εν τω μεταξύ, η καθοδική πορεία του δείκτη BDI συνεχίζεται, ενώ σύμφωνα με τους ειδικούς στο άμεσο μέλλον δεν προβλέπεται βελτίωση των επιδόσεων λόγω υπερπροσφοράς χωρητικότητας και μείωσης της ζήτησης σε σιδηρομετάλλευμα από την Κίνα. Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επισκόπηση της ναυλαγοράς, από τον ναυλομεσιτικό οίκο G. Moundreas, για άλλη μία φορά, τη μεγαλύτερη πτώση παρουσίασαν τα Capes και τα Panamax. Ο μέσος όρος των ημερήσιων εσόδων για τα Capes έπεσε στα 4.700 δολάρια, περίπου, και για τα Panamax στα 8.200 δολάρια, περίπου. Αντιστοίχως, για τα Supramax, ο μέσος όρος των ημερήσιων εσόδων έπεσε στα 10.900 δολάρια και για τα Handysize στα 8.600 δολάρια.

Ναυλομεσιτικοί κύκλοι στον Πειραιά αναφέρουν ότι οι αγορές συνεχίζουν να είναι πιεσμένες καθώς οι τιμές του σιδήρου από τις διαλύσεις συνεχίζουν να έχουν πτωτική πορεία, δεδομένης και της παγκόσμιας οικονομικής επιβράδυνσης. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήταν 797.243 dwt, εκ των οποίων περίπου το 53% (425.021 dwt) αφορούσε σε πλοία ξηρού φορτίου, το 44% (351.888 dwt) σε δεξαμενόπλοια και το 3% (20.334 dwt) σε πλοία μεταφοράς οχημάτων (Ro-Ro). Οι τιμές διάλυσης για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν: Στην Ινδία από 375 έως 405 δολάρια ανά τόνο, στο Πακιστάν από 370 έως 400 δολάρια ανά τόνο, στο Μπανγκλαντές από 380 έως 410 δολάρια ανά τόνο και στην Κίνα από 310 έως 330 δολάρια ανά τόνο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή