Ανοδικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών μέσω του Ιnternet

Ανοδικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών μέσω του Ιnternet

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ολοένα και μεγαλύτερη προτίμηση των καταναλωτών για αγορές μέσω Ιnternet έχει επιδράσει θετικά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ηλεκτρονικής, το οποίο την τελευταία τριετία καταγράφει σταδιακή άνοδο.

Πέρυσι, μάλιστα, η άνοδος ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη, καθώς η ανάγκη των καταναλωτών για φθηνότερες αγορές λόγω κρίσης ευνόησε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ετσι, το 2011 η άνοδος στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας ήταν περίπου 65%, ενώ η αναμενόμενη άνοδος για το 2012 είναι κοντά στο 25%, παρά το γεγονός ότι η συνολική αγορά των ηλεκτρικών συσκευών αναμένεται να είναι πτωτική. 

Οπως αναφέρει στέλεχος της διοίκησης της εισηγμένης, το ηλεκτρονικό της κατάστημα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας με τον καταναλωτή και λειτουργεί συμπληρωματικά των φυσικών καταστημάτων.

Ο καταναλωτής έχει την ευκαιρία, μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, να βρει και να ενημερωθεί για το προϊόν ή την προσφορά που τον ενδιαφέρει και να απευθυνθεί στο φυσικό κατάστημα για την αγορά του.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το ερευνητικό Εργαστήριo Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Eltrun) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι συνολικές online αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες διακυμάνθηκαν το 2011 στα 1,7 δισ., σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2010. Σήμερα, δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά περίπου 2.500 ηλεκτρονικά καταστήματα (ενεργά και μη ενεργά), ενώ περίπου 500 από αυτά έχουν ως αντικείμενο την πώληση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή