ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση μεγεθών για την Κρι-Κρι

Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων παγωτού σε Ελλάδα και Βαλκάνια, καθώς και η έναρξη νέων συνεργασιών με αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας της γαλακτοβιομηχανίας Κρι-Κρι. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 31.339.000 ευρώ έναντι 25.927.000 ευρώ το εξάμηνο 2011. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 4.154.000 ευρώ, έναντι 2.667.000 ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου. Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της Κρι-Κρι ανήλθε σε 30.606.000 ευρώ έναντι 25.353.000 ευρώ το εξάμηνο 2011 (αύξηση 20,7%). Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 4.645.000 ευρώ από 3.668.000 ευρώ το α εξάμηνο 2011 (αύξηση 26,6%).

Στον τομέα του παγωτού οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση 4,2%, ενώ στον τομέα των γαλακτοκομικών η αύξηση ήταν της τάξης του 41%.

Στόχος της Κρι-Κρι είναι η ενίσχυση των εξαγωγών στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται, όπως η Γερμανία, η Δανία, η Ιταλία, το Ιράκ και τα Βαλκάνια, καθώς και η είσοδος σε νέες αγορές, αξιοποιώντας τη ζήτηση για το γιαούρτι ελληνικού τύπου.