Στο επίπεδο των 78,205 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Motor Oil το 2012, έναντι κερδών 142,968 εκατ. ευρώ το 2011, σημειώνοντας υποχώρηση 45,3%. Αντίθετα, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου της Motor Oil ενισχύθηκαν κατά 0,77% και ανήλθαν το 2012 στο ύψος των 9,681 δισ. ευρώ έναντι 8,739 δισ. ευρώ που ήταν ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών την οικονομική χρήση του 2011. Σύμφωνα με χρηματιστηριακούς αναλυτές, η μείωση της κερδοφορίας αποδίδεται στην υποχώρηση της τιμής του αργού πετρελαίου και των μικρότερων περιθωρίων διύλισης για τη δεύτερη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον κλάδο της διύλισης. Η διοίκηση της Motor Oil θα προτείνει στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος ύψους 0,30 ευρώ ανά μετοχή. Η λειτουργική κερδοφορία της Motor Oil το 2012 διαμορφώθηκε στα 269,790 εκατ. ευρώ έναντι 338,932 εκατ. ευρώ το 2011. Αξίζει να σημειωθεί ότι μειώθηκε σημαντικά ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός του ομίλου, αφού το 2012 ανήλθε στα 669,094 εκατ. ευρώ έναντι 802,229 εκατ. ευρώ το 2011. Η διοίκηση του ομίλου και το 2012 έδωσε μεγάλη βαρύτητα στην αύξηση της εξωστρέφειας. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, το 2011 οι εξαγωγές ενισχύθηκαν και αντιπροσώπευαν σε επίπεδο ομίλου το 47,18% των συνολικών πωλήσεων έναντι 43,3% το 2010. Η Motor Oil βλέπει τις επενδύσεις της να αποδίδουν, καθώς οι αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο 2008-2010 ενίσχυσαν την οικονομική κατάσταση του ομίλου, που κατάφερε να θωρακισθεί απέναντι στην πολυετή εγχώρια ύφεση. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει η διοίκηση της Motor Oil από το 2001 μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά επενδύσεις που ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, δίχως να συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι εξαγορές της Avin, της Coral και της OFC. Μάλιστα, στον ενοποιημένο ισολογισμό του 2012 συμπεριλαμβάνεται για πρώτη φορά και η νεοαποκτηθείσα εταιρεία «Cyclon Ελλάς».
Σε όλα αυτά τα χρόνια, η Motor Oil φρόντισε να αναβαθμίσει σημαντικά τις δυνατότητες του διυλιστηρίου της: Από το 2003 ώς το 2005 εγκαταστάθηκε το σύστημα Hydrocracker, ενώ στη συνέχεια προστέθηκε νέα μονάδα CDU για την επεξεργασία του αργού πετρελαίου, η οποία έχει δυνατότητα παραγωγής 60.000 βαρελιών ανά ημέρα. Η μονάδα αυτή λειτούργησε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2010 και από το 2011 λειτούργησε σε συνεχή βάση. Οπως τονίζει η διοίκηση, οι επενδύσεις αυτές πλέον έχουν ωριμάσει και έχουν αρχίσει να αποδίδουν ήδη από πέρυσι. Ακόμη ένα θετικό στοιχείο στο οποίο εστίασε η Motor Oil είναι η ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά καυσίμων, με τη διαχείριση του δικτύου λιανικής. Μάλιστα, γι αυτό τον λόγο ο όμιλος προχώρησε στην περαιτέρω καθετοποίηση και διεύρυνση των συνεργειών στη λιανική, εξαγοράζοντας το 26,71% της Cyclon, έναντι 3,56 εκατ. ευρώ. Να υπενθυμίσουμε ότι η πλήρης λειτουργία της νέας μονάδας αργού πετρελαίου το 2011 και τα καλύτερα περιθώρια κέρδους συνέβαλαν στην ενίσχυση των μεγεθών της Motor Oil σε επίπεδο όγκου και αξίας πωλήσεων τη χρήση του 2011. Στις 31/12/2011 ο καθαρός δανεισμός διαμορφώθηκε στα 1,18 δισ. ευρώ (1,3 δισ. μείον 126 εκατ. ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα).
Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει τον κύριο όγκο των επενδύσεών της, γι αυτό και το 2011 οι κεφαλαιακές δαπάνες διαμορφώθηκαν στα 45 εκατ. ευρώ.