ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το BuzzFeed εξαγοράζει το HuffPost

φωτ.: Shutterstock

Στην εξαγορά του HuffPost προχώρησε το BuzzFeed, καθώς δύο από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στην παγκόσμια αγορά των ψηφιακών media ενώνουν τις δυνάμεις τους. 

Η εξαγορά είναι μέρος μίας ευρύτερης συμφωνίας ανάμεσα στην Verizon Media, στην οποία ανήκει το HuffPost, και το BuzzFeed. 

«Πρόκειται για μία σπάνια ψήφο εμπιστοσύνης, έπειτα από τόσα χρόνια όπου η βιομηχανία μας είχε πολλά σοκ και λίγα success stories», έγραψε ο Μαρκ Σουφς, αρχισυντάκτης του BuzzFeed News, στο email με το οποίο ανακοίνωσε την εξαγορά στο προσωπικό του σάιτ. 

Σημειώνεται ότι και οι δύο εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει μεγάλες περικοπές, καθώς παρουσιάζουν μεν σημαντική ανάπτυξη, αλλά αντιμετωπίζουν τη μείωση των online διαφημιστικών εσόδων. 

Αυτές οι τάσεις στην αγορά έχουν δώσει το έναυσμα και για άλλα παρόμοια deals, καθώς η Vox Media εξαγόρασε την New York Media τον περασμένο Σεπτέμβριο και η Vice Media απέκτησε το Refinery29 τον επόμενο μήνα. 

Επικεφαλής της νέας εταιρείας που δημιουργείται από τη συμφωνία θα είναι ο Τζόνα Περέτι, ο οποίος είχε ιδρύσει το Huffington Post μαζί με την ελληνικής καταγωγής Αριάννα Χάφινγκτον, αλλά στη συνέχεια ίδρυσε και διοικούσε το BuzzFeed. 

«Έχω ζωντανές μνήμες από τα πρώτα χρόνια του HuffPost, όταν το εξελίξαμε σε ένα μεγάλο ειδησεογραφικό μέσο, αλλά το BuzzFeed κάνει αυτή την εξαγορά γιατί πιστεύουμε στο μέλλον του HuffPost και στις δυνατότητα που έχει να συνεχίσει να διαμορφώνει το σκηνικό στα media τα επόμενα χρόνια. Με την προσθήκη του HuffPost, το δίκτυο των μέσων μας θα έχει περισσότερους χρήστες, οι οποίοι θα ξοδεύουν σημαντικά περισσότερο χρόνο με το δικό μας περιεχόμενο, σε σχέση με εκείνο των ανταγωνιστών», ανέφερε ο Περέτι.