H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ανάγκη των παιδιών για επικοινωνία, η νοσταλγία τους για σχολείο, η έλλειψη της παρέας και των συνομήλικών τους, αναδείχθηκαν ως οι βασικές αγωνίες τους στο πλαίσιο του διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργάνωσε και φέτος η Eurobank για τα παιδιά των εργαζομένων.  

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-1

Το θέμα του διαγωνισμού ήταν «Ό,τι νοσταλγώ πιο πολύ – η ευχή μου για τη χρονιά που έρχεται» και τα παιδιά ως μικροί ήρωες σε αυτή τη μάχη που δίνουν οι κοινωνίες με την πανδημία αποτύπωσαν τη σημασία της συναναστροφής και την ελπίδα για την αποκατάσταση της άμεσης επαφής τη νέα χρονιά. 

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-2

Η ζωγραφιά που κέρδισε το πρώτο βραβείο αποτέλεσε τη φετινή ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα του Ομίλου της Eurobank, ο οποίος στο πλαίσιο των ενεργειών εταιρικής ευθύνης ανέλαβε την κατασκευή εργαστηρίου πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείου Άνω Βαθέος Σάμου. Το Σχολείο που στεγάζεται σε ιστορικό κτίριο του 1902 επλήγη σοβαρά από τον πρόσφατο καταστροφικό σεισμό και η αποκατάστασή του αποτελεί μια πράξη υψηλού συμβολισμού αλλά και μια έμπρακτη υποστήριξη της σημασίας της επικοινωνίας μέσω του σχολείου που αποτελεί φυτώριο για μια υγιή κοινωνία, που στηρίζεται στη συμμετοχή.

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-3

Είναι άλλωστε εντυπωσιακό ότι από όλα σχεδόν τα έργα του διαγωνισμού αναδεικνύεται ο ρόλος και η σημασία του σχολείου που αποτελεί πυρήνα της κοινωνικοποίησης των παιδιών, η ανάγκη τους για επικοινωνία, καθώς και το πώς τα παιδιά κάθε ηλικίας βιώνουν τις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία. Και βεβαίως τα παιδιά εύχονται την επαναφορά στην καθημερινότητα την επιστροφή τους στο σχολείο που εκτός από το μάθημα προσφέρει παιχνίδι, χαρούμενες φωνές και φίλους. 

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-4

Στο «νικητήριο» έργο του διαγωνισμού διακρίνουμε την ανάγκη για επικοινωνία και για ζεστή επαφή που όλοι, αλλά ιδιαίτερα τα παιδιά έχουν ανάγκη.

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-5

Ενδεικτικά επίσης στο έργο με τον κωδικό 75645 εκφράζεται η αγωνία του 12χρονου καλλιτέχνη  από τη Δράμα – μια περιοχή της Ελλάδας που έχει πληγεί ιδιαίτερα – για το σχολείο, η επιθυμία αλλά και η σημασία που έχει  για τις τρυφερές ηλικίες, ενώ το έργο με το «αρχιτεκτονικό» σχέδιο και τον κωδικό 11388 εκφράζει τη ματιά ενός σύγχρονου έφηβου για το σπίτι και τη σχέση τους άλλους ανθρώπους. 

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-6

Ο διαγωνισμός της Eurobank διενεργείται κάθε χρόνο και έχει θέμα από την επικαιρότητα. Παίρνουν μέρος όλα τα παιδιά των εργαζομένων ηλικίας από 4 έως 17 ετών. 

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-7

Φέτος ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, ενώ στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν πέντε άτομα του Μουσείου και δύο στελέχη της Τράπεζας.

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-8

Τα παιδιά που συμμετείχαν στον διαγωνισμό ανήκαν σε 3 ηλικιακά groups: 4-6 ετών, 7-11 ετών και 12-17 ετών. 

H νοσταλγία των παιδιών για το σχολείο μέσα από τον διαγωνισμό ζωγραφικής της Eurobank-9

Συνολικά κατατέθηκαν 696 έργα, από τα οποία επιλέχθηκαν 50 και από αυτά η Κριτική Επιτροπή κατέληξε στα 12 νικητήρια που κερδίζουν έπαθλα (500 ευρώ) καθώς και στην επιλογή του πρώτου έργου, που αποτέλεσε και την ευχετήρια κάρτα του Ομίλου.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή