ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Public-MediaMarkt: Επενδύσεις που δημιουργούν «αυτό το κάτι παραπάνω» στους καταναλωτές

Στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη ποντάρει η Public-MediaMarkt, όπως αποδεικνύουν οι πρόσφατες επενδυτικές της κινήσεις

public-mediamarkt-ependyseis-poy-dimioyrgoyn-ayto-to-kati-parapano-stoys-katanalotes-561533233

Στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη ποντάρει η Public-MediaMarkt, όπως αποδεικνύουν οι πρόσφατες επενδυτικές της κινήσεις.

Γνωστή για τις καινοτομίες που εισάγει, η PMM έχει πρωτοστατήσει στην αναβάθμιση της εμπειρίας αγορών για τους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικότερη περίπτωση το Public, που από τη στιγμή της δημιουργίας του το 2005, συστήθηκε ως ένα brand που μπορεί να μετατρέψει την απλή αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας ή ψυχαγωγίας σε πραγματική γιορτή. 

public-mediamarkt-ependyseis-poy-dimioyrgoyn-ayto-to-kati-parapano-stoys-katanalotes0

Η προσέγγιση αυτή κέρδισε από νωρίς την εμπιστοσύνη και το ενδιαφέρον της αγοράς, δημιουργώντας ένα επιχειρηματικό success story από τα λίγα. Η διάθεση αυτή φαίνεται ότι παραμένει στο DNA τόσο της μάρκας όσο και της εταιρείας, ακόμη και κατά την επόμενη μέρα της πανδημίας, με την κοινοπραξία Public-MediaMarkt να φιλοδοξεί να μετουσιώσει ακόμη και την αγορά οικιακών ειδών, όπως π.χ. ενός πλυντηρίου, σε εμπειρία. 

PMM δείχνει ότι δεν φοβάται να επαναλάβει αυτό που ξέρει καλύτερα, εμπλουτίζοντας την εμπειρία αγοράς. Πάνω απ’ όλα, φαίνεται αποφασισμένη να θυμίσει στους καταναλωτές τους βασικούς λόγους που έκαναν τις δύο μάρκες της, Public και MediaMarkt, αγαπημένα brands.

public-mediamarkt-ependyseis-poy-dimioyrgoyn-ayto-to-kati-parapano-stoys-katanalotes2

Αυτός φαίνεται ότι είναι ο στόχος του επενδυτικού πλάνου της PMM για το διάστημα 2019-2022, συνολικού ύψους 40 εκ. ευρώ. Ο CEO της PMM, Ρόμπυ Μπουρλάς μίλησε πρόσφατα για την προσπάθεια μετασχηματισμού της εμπειρίας του καταναλωτή, μέσα από μια omnichannel προσέγγιση που αξιοποιεί κάθε σημείο επαφής, online και offline. Επίκεντρο, πάντα, η ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η PMM έχει ήδη εγκαινιάσει το νέο μοντέλο καταστημάτων της (Public Golden Hall στην Αθήνα, Public Metropolis Mall στη Λάρνακα, ανακαινισμένο Public στη Λεμεσό) που προσφέρει μια νέα, ακόμη πιο ευχάριστη εμπειρία αγορών, με μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα. 

Χάρη στη βιωματική παρουσίαση των προϊόντων, αλλά και στη διευρυμένη γκάμα, που συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας αλλά και στην εισαγωγή μικροσυσκευών, η νέα φιλοσοφία φυσικών καταστημάτων Public έρχεται να προσφέρει ό,τι χρειάζονται τα μέλη μιας οικογένειας στην καθημερινότητά τους.

public-mediamarkt-ependyseis-poy-dimioyrgoyn-ayto-to-kati-parapano-stoys-katanalotes4

Η κίνηση είναι εναρμονισμένη με τη συνολική στρατηγική της PMM, που επένδυσε στην περαιτέρω ενίσχυση της προϊοντικής της γκάμας (προσθήκη 1.500 κωδικών το 2020), σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποζητούν το κάτι παραπάνω από μία μάρκα ή μία εταιρεία.

Επειδή όμως η γκάμα προϋποθέτει και την αντίστοιχη εξυπηρέτηση, η PMM δεν παρέλειψε τον τομέα των logistics. Ενισχύοντας την αποδοτικότητα του δικτύου της, η νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη της εταιρείας (έκταση  άνω των 22.000 τ.μ.) και η υιοθέτηση σύγχρονων διαδικασιών βελτιώνει σημαντικά τους χρόνους και εξορθολογίζει τη διαδικασία αποθήκευσης και αποστολής των προϊόντων. Αντίστοιχα, η εταιρεία ανέπτυξε νέες συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών και με εταιρείες διανομής courier. 

public-mediamarkt-ependyseis-poy-dimioyrgoyn-ayto-to-kati-parapano-stoys-katanalotes6

Παράλληλα, η εταιρία επενδύει και στους ανθρώπους της, δίνοντας τους ευκαιρίες εξέλιξης, ενώ προσελκύει καταξιωμένα στελέχη από την αγορά, προχωρώντας δυναμικά στην υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου με μια ισχυρή και εξαιρετικά έμπειρη διοικητική ομάδα. 

Τελικός στόχος της Public-MediaMarkt, ν’ αποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο. Και απ’ ό,τι φαίνεται, διαθέτει τη γνώση, την εμπειρία την επενδυτική στρατηγική για να τα καταφέρει. 

Powered by Public