Ντιλ για την ελληνική startup Pollfish – Εξαγοράστηκε απο αμερικανική εταιρεία

Ντιλ για την ελληνική startup Pollfish – Εξαγοράστηκε απο αμερικανική εταιρεία

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έκλεισε εχθές το deal για την εξαγορά της Pollfish, ελληνικής εταιρείας που ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στον κλάδο της έρευνας αγοράς (market research).

Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν στην «Κ» πως η ελληνική εταιρεία, έπειτα από συζητήσεις που διεξήχθησαν εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα με την αμερικανική εταιρεία Prodege, περιήλθε τελικά στην αγκαλιά της τελευταίας.

Η αμερικανική εταιρεία που έχει έσοδα κοντά στα 350 εκατ δολ. δραστηριοποιείται σε παρόμοιο κλάδο και έχει αναπτύξει μία πλατφόρμα η οποία βοηθά brands αλλά και agencies να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες ώστε να διευρύνουν το αγοραστικό τους κοινό. Σε αυτήν προσφάτως επένδυσε το αμερικανικό private equity Great Hill Partners, με στόχο να στηρίξει την οργανική ανάπτυξη της αμερικανικής εταιρείας αλλά και το πλάνο εξαγορών της.

Αξίζει να σημειωθεί πως το τίμημα για την εξαγορά της Pollfish φέρεται να κινείται μεταξύ 70-85 εκατ δολ, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως με αυτή την εξαγορά το τμήμα των μηχανικών που διατηρεί η Pollfish στην Ελλάδα αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά. 

Η ελληνική Pollfish έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα ερευνών αγοράς η οποία δίνει την δυνατότητα σε εταιρείες και οργανισμούς να στήσουν ένα ερωτηματολόγιο και να αντλήσουν απαντήσεις μέσα από χιλιάδες εφαρμογές κινητών. Περίπου 200 εκατομμύρια άτομα τον χρόνο συμμετέχουν σε έρευνες που προβάλλονται στις εφαρμογές και στα sites πελατών με τους οποίους συνεργάζεται. Ανταγωνιστές της είναι η Google Consumer Surveys, Survey Monkey Audience κλπ.

Η Pollfish μετρά περίπου 70 άτομα, εκ των οποίων 55 άτομα απασχολούνται στα γραφεία της στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα στην Αμερική. Ξεκίνησε από την Ελλάδα από τους Γιάννη Παπαδάκη, Ανδρέα Βούρκο, Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα ενώ έχει σταθερή παρουσία εδώ και περίπου 5 χρόνια στην Νέα Υόρκη. Mετρά περίπου 3.500 πελάτες, μεταξύ των οποίων η Spotify, Apple, Netflix αλλά και διεθνείς οργανισμοί ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, τα έσοδά της αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 εκατ δολ.

Η εταιρεία άρχισε να λανσάρει το προϊόν της στην αγορά το 2015-2016 φιλοδοξώντας να αναπτύξει μία πλατφόρμα για την διεξαγωγή ερευνών αγοράς γρήγορα, αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος. Το τελευταίο διάστημα η Pollfish γνωρίζει μία ανάπτυξη κοντά στο 100%, ενώ σύμφωνα με την βάση δεδομένων crunchbase έχει λάβει χρηματοδότηση κοντά στα 17 εκατ δολ. Μεταξύ των επενδυτών ειναι δύο ελληνικά venture capital της γενιάς των Jeremie Funds, το PJ Tech Catalyst της Τράπεζας Πειραιώς και η Odyssey Venture Partners, ενώ στην εταιρεία έχουν επενδύσει η EBRD, Woodside Group, αλλά και angel investors.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή