Η Bulgari «ερωτεύεται» ξανά την Ελλάδα

Η Bulgari «ερωτεύεται» ξανά την Ελλάδα

Νέα μπουτίκ στο κέντρο της πρωτεύουσας, ενώ ο CEO δεν αποκλείει και ξενοδοχείο

2' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενθουσιασμένος για το νέο κατάστημα Bulgari στην Αθήνα δηλώνει μιλώντας στην «Κ» ο CEO του ομίλου Bulgari, Jean-Christophe Babin, που δεν κρύβει την περηφάνια του για τα εγκαίνια του καταστήματος στη χώρα από την οποία προέρχεται ο ιδρυτής του ομίλου. Διότι η Bulgari έλκει τις ρίζες της πίσω στο 1884, όταν ο Έλληνας μετανάστης Σωτήριος Βούλγαρης από την Ήπειρο και συγκεκριμένα από την Παραμυθιά Θεσπρωτίας, έφυγε μετανάστης στην Ιταλία και άνοιξε κοσμηματοπωλείο στη Ρώμη.

Ωστόσο, η μπουτίκ στον πεζόδρομο της οδού Βουκουρεστίου ενδέχεται στο μέλλον να μην είναι η μόνη παρουσία του εμβληματικού brand της μητρικής LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Ερωτηθείς για το κατά πόσο ο οίκος κοσμημάτων και υψηλής ωρολογοποιίας, που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας σε μητροπολιτικά κέντρα, εξετάζει να ανοίξει και ένα ξενοδοχείο στην Ελλάδα, αφήνει το ενδεχόμενο ανοιχτό. Εξηγεί μάλιστα πως εφόσον βρεθούν όλα τα συστατικά που απαιτούνται με βάση το επιχειρησιακό πρόγραμμα της Bulgari Hotels & Resorts, ο οίκος θα προχωρήσει. Η Bulgari, λέει, αναζητεί εξαιρετικές τοποθεσίες διεθνούς εμβέλειας, την ύπαρξη πελατείας υψηλότατου εισοδηματικού επιπέδου -μιας και η μέση τιμή ανά δωμάτιο είναι από τις ψηλότερες παγκοσμίως- και ακίνητα που να είναι μοναδικά. Και όπως εκτιμά η Αθήνα διαθέτει πλέον αρκετά από αυτά τα χαρακτηριστικά. Σε δέκα χρόνια από σήμερα η Bulgari θα έχει περισσότερα από 20 ξενοδοχεία και δεν αποκλείεται ένα από αυτά να βρίσκεται στην Ελλάδα, αρκείται να απαντήσει ο CEO της Bulgari.

Ο Jean-Christophe Babin αποκαλύπτει επίσης πως οι πωλήσεις του ομίλου του το 2021 ξεπέρασαν αυτές του 2019, προσθέτοντας πως πέραν των μπουτίκ που έχει ανά τον πλανήτη σημαντικότατο ρόλο στα κανάλια πωλήσεων διαδραματίζουν πλέον και τα ψηφιακά μέσα. Υπό τον Babin ο όμιλος έχει αγκαλιάσει τις νέες τεχνολογίες και έχει καταστεί πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου, αφού χρησιμοποιεί ήδη εδώ και χρόνια αλγόριθμους και πλέον προηγμένες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει και να εξυπηρετήσει δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες, ενώ οι τρισδιάστατες εκτυπώσεις είναι καθημερινότητα ώστε ο οίκος να αξιολογεί τα κοσμήματα και ρολόγια των σχεδιαστών του.

Η Bulgari «ερωτεύεται» ξανά την Ελλάδα-1

Δεν αποστασιοποιείται, όμως, από το βαθύ παρελθόν: Θεωρεί τη συγγένεια του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού ως μέρος του DNA του brand που εξάλλου γεννήθηκε από τον Έλληνα Σωτήρη Βούλγαρη. Η σχέση του ομίλου με την Ελλάδα, πάντως, δεν εξαντλείται σε αυτούς τους δύο άξονες. «Στην Ελλάδα διατηρούμε μία από τις μακροβιότερες και προφανώς επιτυχημένες συνεργασίες παγκοσμίως» λέει ο Jean-Christophe Babin. Αναφέρεται στην συνεργασία με τον όμιλο Kessaris, μαζί με τον οποίον άνοιξε άλλωστε τη νέα μπουτίκ Bulgari στη Βουκουρεστίου. «Θα μπορούσαμε να το είχαμε κάνει μόνοι μας, όπως κάνουμε σε πάρα πολλές πόλεις, αλλά η Αθήνα και ο Kessaris είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση».

Όσον αφορά τον μετασχηματισμό της αγοράς ρολογιού που έχει φέρει η είσοδος των έξυπνων ρολογιών, όπως της Apple και της Samsung , τον χαρακτηρίζει ως θετική εξέλιξη. Και αυτό διότι όχι μόνον δεν επηρεάζει τις πωλήσεις της υψηλής ωρολογοποιίας αλλά αντιθέτως μυεί τη νέα γενιά στο ρολόι. «Μεγαλώνοντας όλοι θα θέλουν κάτι καλύτερο στον καρπό τους», και έτσι συντηρείται μακροπρόθεσμα η ζήτηση για τα ακριβά ρολόγια, τα οποία εξάλλου αποτελούν πολλά περισσότερα από απλές μηχανές που δείχνουν το χρόνο, εκτιμά ο CEO της Bulgari.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή