Το efood συνεχίζει να ενισχύει το μήνυμα της κοινωνικής συμμετοχής και του εθελοντισμού, έχοντας καθιερώσει τον Οκτώβριο ως μήνα προσφοράς και εθελοντικής πρωτοβουλίας, ή αλλιώς ως Hero Month, που πραγματοποιείται με τη συμμετοχή των efooders, των εργαζομένων της εταιρείας. Στόχος τους είναι η θετική επίδραση που μπορούν να έχουν για την κοινωνία και το περιβάλλον οι μικρές, καθημερινές «ηρωικές» πράξεις, μέσα από μία πληθώρα εθελοντικών δράσεων και προσφοράς.
Καθώς η πλατφόρμα έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά και την προστασία του περιβάλλοντος ως αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της και της αποστολής της, οι efooders, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας Love Delivered, κάθε χρόνο επιλέγουν και συμμετέχουν, για έναν ολόκληρο μήνα, σε διαφορετικές κοινωνικές δράσεις, που περιλαμβάνουν από ομιλίες ευαισθητοποίησης και επισκέψεις σε φορείς και οργανώσεις που υλοποιούν προγράμματα με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, μέχρι συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης.
Τον φετινό Οκτώβριο, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Πυροσβεστών Αφιδνών, τον οποίο στηρίζει συστηματικά το efood, 30 efooders ενημερώθηκαν για το σπουδαίο έργο του συλλόγου στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς και για τη σημασία της εθελοντικής προσφοράς για την διαφύλαξη των δασών. Για την άμεση συνεισφορά σε ειδικούς κοινωνικούς σκοπούς, οι efooders συγκέντρωσαν 140 κιλά τροφής και 2 κούτες σε φάρμακα για τα ζώα που προστατεύει ο Φιλοζωικός Σύλλογος Νέας Φιλαδέλφειας ενώ σε συνεργασία με τον οργανισμό Boroume, βρέθηκαν στη λαϊκή αγορά της Νέας Ιωνίας, όπου συνέλεξαν 520 κιλά λαχανικών και φρούτων για να προσφερθούν σε ανθρώπους σε ανάγκη.
Παράλληλα, σε συνεργασία με τον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό Praksis, 10 efooders συμμετείχαν σε δράσεις στους δρόμους της Αθήνας, προσφέροντας είδη πρώτης ανάγκης για τη στήριξη ανθρώπων που δεν έχουν στέγη και μια δυναμική ομάδα του efood συμμετείχε στον καθαρισμό του ρέματος Χελιδονούς του Κηφισού σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Save your hood», συγκεντρώνοντας 6000 λίτρα σκουπιδιών. Τέλος, για την Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας, 50 efooders πρόσφεραν τον δικό τους χρόνο και αίμα για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος.
Όλα τα παραπάνω έρχονται να επισφραγίσουν το κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα του efood, που αποδεικνύει πως με τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό, μπορούμε να αφήσουμε θετικό αποτύπωμα όπου κινούμαστε, φροντίζοντας για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, μοιράζοντας αγάπη.