Heineken: Tηλεοπτικό σποτ για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Heineken: Tηλεοπτικό σποτ για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Θέλοντας να ενισχύσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, η Heineken παρουσιάζει την καμπάνια «Sunrise» με τηλεοπτικό σποτ και ψηφιακή επικοινωνία, ξεπερνώντας τα καθιερωμένα και προβάλλοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει, καλώντας τους νέους να καταναλώνουν με μέτρο.

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας τονίζει ότι όταν γνωρίζεις τα όρια σου, μπορείς να διασκεδάσεις για περισσότερη ώρα και να απολαύσεις στο έπακρο τη βραδιά. Πρωταγωνιστής κι αυτή τη φορά ο «Man of the world» της Heineken, ο οποίος ξεκινάει τη νυχτερινή του διασκέδαση απολαμβάνοντας την αγαπημένη του μπίρα.

Καθώς η βραδιά προχωράει, ο πρωταγωνιστής επιλέγει συνειδητά να συνεχίσει τη διασκέδασή του πίνοντας νερό, προκειμένου να διατηρήσει στο ακέραιο την ενέργειά του! Στο τέλος της βραδιάς, ο «Man of the world» έχοντας καταναλώσει με μέτρο την αγαπημένη του μπίρα, απολαμβάνει τη μαγεία της ανατολής.

Η επικοινωνία του “Sunrise”, δεν σταματάει εδώ, καθώς η Heineken έχει ήδη ξεκινήσει  συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης DJ Armin Van Buuren, ο οποίος και υποστηρίζει μέσα από το music video clip του “The Experiment” την Υπεύθυνη Κατανάλωση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή