Σύντομα (15/03/14)

1' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΜΕΤΚΑ

Προσωρινός ανάδοχος σε έργο 273 εκατ. ευρώ

H MΕΤΚΑ ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη» έπειτα από σχετική απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. στο πλαίσιο μειοδοτικού διαγωνισμού. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 273.000.000 ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Αξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Αύξηση τζίρου σε 16 εκατ. ευρώ το 2013

Διεύρυνση ζημιών αλλά αύξηση του κύκλου εργασιών εμφάνισε κατά τη χρήση του 2013 η Παπουτσάνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι μετά φόρους ζημίες της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 111.000 ευρώ το 2013 έναντι 5.000 ευρώ το 2012. Τα μετά φόρους αποτελέσματα επηρεάστηκαν αρνητικά από την αύξηση του συντελεστή φόρου εισοδήματος, από 20% σε 26%, όπως σημειώνει η εταιρεία. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου (ο οποίος προέρχεται αποκλειστικά από τη μητρική) κατά τη χρήση 2013 αυξήθηκε κατά 5,3% και ανήλθε σε 16 εκατ. ευρώ έναντι 15,2 εκατ. ευρώ το 2012. Το 2013, η αύξηση του κύκλου εργασιών σε συνδυασμό με τις προσπάθειες μείωσης κόστους παραγωγής είχαν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των αποτελεσμάτων προ φόρων του ομίλου.

ΟΛΠ

Ενδιαφέρον από Ρώσους

Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν το ποσοστό του Δημοσίου στον ΟΛΠ. Ο διευθύνων σύμβουλος της ρωσικής εταιρείας Vladimir Yakunin δήλωσε σε ρωσικά μέσα ενημέρωσης πως «θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν υπάρχουν ευκαιρίες για σιδηροδρομικές μεταφορές εκεί». Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να καταθέσουν τις προσφορές τους μέχρι τις 28 Απριλίου. Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν στο παρελθόν εκφράσει ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και τη Rosco που δραστηριοποιείται στην επισκευή του σιδηροδρομικού δικτύου και επίσης πωλείται.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή