Μεγαλύτερη εξάπλωση του δικτύου του στην Κίνα σχεδιάζει ο όμιλος Folli Follie, με στόχο το 2014 να κλείσει με 250 σημεία πώλησης (έναντι 209 στο τέλος του 2013), η οποία θα προέλθει τόσο από ιδιόκτητα καταστήματα όσο και από συμβάσεις franchise, μέθοδο που ακολουθεί ήδη στην τοπική αγορά. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εισηγμένης Γιώργου Κουτσολιούτσου, ο όμιλος σχεδιάζει επίσης περαιτέρω διείσδυση της Links of London διεθνώς με καταστήματα σε ΗΠΑ και Ιαπωνία. Επιπλέον, προσδοκά οφέλη από την ανάπτυξη της φίρμας Juicy Couture στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Folli Follie Group κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των εισηγμένων από πλευράς κερδοφορίας –εκτός τραπεζών– το 2013, αφού πέτυχε κέρδη μετά από φόρους 347,5 εκατ. ευρώ.
Folli Follie: επέκταση δικτύου στην Κίνα
34" χρόνος ανάγνωσης