ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στις αρχές Μαΐου η επαναλειτουργία του Marathon Beach Ηotel

stis-arches-ma-oy-i-epanaleitoyrgia-toy-marathon-beach-iotel-2019217

Νέες κλίνες θα προστεθούν στο ξενοδοχειακό δυναμικό της Αττικής με την επαναλειτουργία μιας μονάδας στην περιοχή της Νέας Μάκρης. Πρόκειται για το ξενοδοχείο Marathon Beach Ηotel το οποίο θα επαναλειτουργήσει στις αρχές Mαΐου. Το ξενοδοχείο πέρασε στον έλεγχο της οικογένειας Τζιλάβη πριν από 9 χρόνια οπότε διέκοψε τη λειτουργία του. Ανοιχτά παρέμειναν μόνο επισιτιστικά τμήματα της μονάδας. Οπως αναφέρει στην «Κ» ο κ. Παναγιώτης Τζιλάβης διευθύνων σύμβουλος της «Μαραθώνιο Τουριστικό Συγκρότημα Α.Ε.» ιδιοκτήτριας εταιρείας της μονάδας, φέτος θα λειτουργήσουν τα 3 από τα 4 κτίρια του συγκροτήματος τα οποία ανακαινίστηκαν πλήρως με την υλοποίηση μέχρι στιγμής επένδυσης περίπου 2 εκατ. ευρώ.

Συνολικά, θα λειτουργήσουν 74 δωμάτια και συμπληρωματικές εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου όπως 2 συνεδριακοί χώροι για την εξυπηρέτηση εκδηλώσεων έως 500 ατόμων, πισίνα, εστιατόριο, μπαρ, γήπεδο τένις και μία πίστα ποδηλάτων ΒΜΧ. Ο κ. Τζιλάβης επισημαίνει ότι στόχος της εταιρείας είναι για το 2015 να συνεχίσει το επενδυτικό πρόγραμμα (συνολικού ύψους 3,3 εκατ. ευρώ) λειτουργώντας άλλα 84 δωμάτια, καθώς και μία αίθουσα Spa. Παράλληλα, προσθέτει ότι για πρώτη χρονιά λειτουργίας του φέτος το ξενοδοχείο θα μείνει ανοιχτό έως τα μέσα Νοεμβρίου προκειμένου να καλύψει και τις ανάγκες διαμονής που θα προκύψουν από τον Μαραθώνιο. Η ξενοδοχειακή μονάδα πέραν της ελληνικής πελατείας θα απευθυνθεί και στις ξένες αγορές. Τη διαχείριση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων της μονάδας έχει αναλάβει για μία πενταετία η εταιρεία HotelBrain.

Το σταδιακό άνοιγμα νέων ξενοδοχείων ή η επαναλειτουργία μονάδων που είχαν κλείσει στο παρελθόν στην Αττική αποτελεί ενθαρρυντικό δείγμα για τον αθηναϊκό τουρισμό που βίωσε έντονη κρίση τα προηγούμενα χρόνια. Σύμφωνα με στοιχεία της Ενωσης Ξενοδόχων Αττικής Αθηνών και Αργοσαρωνικού την τελευταία επταετία έβαλαν λουκέτο, περίπου, 90 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιοχή της Αττικής εξαιτίας των πιέσεων της κρίσης, της μειωμένης πελατείας κ.ά.