Η Protergia μπαίνει στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

Η Protergia μπαίνει στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

1' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με σύνθημα «Protergia η νέα τάση ενέργειας» και στοχεύοντας κυρίως στο 1 εκατ. εμπορικούς καταναλωτές μέσης και χαμηλής τάσης και στις οικιακές καταναλώσεις άνω των 2.000 κιλοβατώρων το τετράμηνο, ο όμιλος Μυτιληναίου επεκτείνεται στη λιανική αγορά μέσω της θυγατρικής του εταιρείας Protergia που αποτελεί τον ενεργειακό του βραχίονα. Η εταιρεία που λειτουργεί 3 εργοστάσια φυσικού αερίου συνολικής ισχύος 1.200 MW και με δραστηριότητα στον τομέα των ΑΠΕ και την εμπορία (trading), ανακοίνωσε χθες σε ειδική εκδήλωση την είσοδό της στη λιανική αγορά ρεύματος. Η απόφαση, όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Ντίνος Μπενρουμπής, «ελήφθη τώρα γιατί πιστεύουμε ότι αλλάζει η δομή της αγοράς».

Σε πρώτη φάση, η εταιρεία του ομίλου Μυτιληναίου στοχεύει σε «μια αξιοπρεπή παρουσία στην πρώτη δημοπρασία λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής ισχύος» που με βάση το Μνημόνιο θα πρέπει να πραγματοποιήσει η ΔΕΗ μέσα στο φθινόπωρο. Αυτό θα επιτευχθεί με τη δημιουργία μιας πολυποίκιλης βάσης πελατών, στους οποίους η Protergia θα απευθυνθεί με ανταγωνιστικότερα τιμολόγια από αυτά της ΔΕΗ και μιας πελατοκεντρικής πολιτικής που αναπτύσσει για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Το όφελος για τους καταναλωτές από τα τιμολόγια της Protergia, σύμφωνα με τον κ. Μπενρουμπή, θα κυμαίνεται σε υψηλό διψήφιο νούμερο. Με την αποφυγή επισφαλειών η εταιρεία εξετάζει τη φερεγγυότητα των καταναλωτών όταν πρόκειται για επιχειρήσεις πριν τους εντάξει στο πελατολόγιό της. Παράλληλα επιβραβεύει το σύνολο των πελατών της που εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους προσφέροντάς τους τη δυνατότητα σταδιακής (εντός έξι μηνών) επιστροφής της εγγύησης που έχουν καταβάλει. Εκτός από την επιστροφή της εγγύησης, εφόσον ο καταναλωτής είναι συνεπής στις οικονομικές του υποχρεώσεις θα έχει και έκπτωση 50% στο πάγιο. Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει το κεντρικό της κατάστημα στο Ηράκλειο Αττικής, όπου και θα λειτουργεί το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, ενώ και μέσω του Διαδικτύου θα προσφέρονται μια σειρά από υπηρεσίες στους πελάτες καθώς και η δυνατότητα έκδοσης εκκαθαριστικού λογαριασμού κάθε μήνα, όπως και πληρωμής με κάρτα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Protergia ξεκινάει το άνοιγμά της στη λιανική αγορά, έχοντας ήδη ένα μικρό πελατολόγιο από καταναλωτές μέσης τάσης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή