Δύο νέες πτήσεις ξεκινά η Ryanair από το φθινόπωρο

Δύο νέες πτήσεις ξεκινά η Ryanair από το φθινόπωρο

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εν μέσω καυστικών σχολίων κατά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), η Ryanair ανακοίνωσε χθες την έναρξη δύο νέων πτήσεων από την Αθήνα, το φθινόπωρο του 2014, αλλά και την ενίσχυση των συχνοτήτων σε υφιστάμενα δρομολόγια. Συγκεκριμένα, από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, θα εκτελεί πτήσεις προς Βρυξέλλες (Charleroi) και Ρώμη (Ciampino), θα αυξήσει σε δύο ημερησίως τις πτήσεις προς Λονδίνο, ενώ ενισχύει και κατά 20% τη συχνότητα προς Θεσσαλονίκη. Συνολικά η εταιρεία θα πετάει προς οκτώ προορισμούς από την Αθήνα, ενώ θα φέρει ακόμη ένα αεροσκάφος στη βάση της στην Αθήνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των αεροσκαφών της στη χώρα στα πέντε (3 στην Αθήνα, 1 στα Χανιά και 1 στη Θεσσαλονίκη). Στόχος της εταιρείας είναι να φέρνει στην Αθήνα πάνω από 1,4 εκατομμύρια επιβάτες σε ετήσια βάση, μετατρέποντας, όπως υποστήριξε ο Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν, την Ελλάδα σε πολύ πιο προσιτό και ανταγωνιστικό προορισμό για τους ξένους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατέθηκαν κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, από την πρωταπριλιά μέχρι και χθες με τη Ryanair πέταξαν 125.000 επιβάτες από και προς την Αθήνα, 80.000 επιβάτες από και προς τα Χανιά και 130.000 επιβάτες από και προς τη Θεσσαλονίκη. Αξίζει βεβαίως να σημειωθεί ότι ειδικά για τα στοιχεία που αφορούν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μερίδα των επιβατών έχει υπολογιστεί και στις δύο διαδρομές (καθώς συνδέονται οι δύο προορισμοί), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει απόλυτη σαφήνεια στους επιβάτες που διακινήθηκαν σε καθέναν από τους δύο προορισμούς χωριστά.

Τα σχόλια για ΔΑΑ

«Αστειότητες» χαρακτήρισε ο κ. Ο’ Μπράιεν τα αναπτυξιακά κίνητρα που παρέχει ο ΔΑΑ για τις νέες αεροπορικές εταιρείας, τονίζοντας παράλληλα ότι το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» αποτελεί «διαχειριστή διοδίων» ως αποτέλεσμα λαθών προηγούμενων κυβερνήσεων που οδήγησαν στην καθιέρωση υψηλών τελών χρήσης. Σημείωσε δε, ότι δεν μπορεί η διοίκηση του ΔΑΑ να επαίρεται για την αύξηση της κίνησης χωρίς να πιστώνεται παράλληλα τη μείωση της κίνησης που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή