Από τη μητρική Τεχνική Ολυμπιακή απορροφάται η «Μοχλός»

Από τη μητρική Τεχνική Ολυμπιακή απορροφάται η «Μοχλός»

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η συμπλήρωση 20 ετών διαπραγμάτευσης των μετοχών της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, θα σηματοδοτήσει για τη «Μοχλός» και την έξοδό της από το «ταμπλό», εφόσον προχωρήσει χωρίς προβλήματα η επιχειρούμενη συγχώνευση με απορρόφηση από τη μητρική Τεχνική Ολυμπιακή. Ειδικότερα, με βάση σχετική απόφαση των διοικητικών συμβουλίων των δύο εταιρειών, αποφασίστηκε η απορρόφηση της «Μοχλός» από την Τεχνική Ολυμπιακή, διαδικασία, η οποία προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους, εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις κατά τη λήψη των απαιτούμενων εγκρίσεων.

Με τον τρόπο αυτό, η «Μοχλός» αναμένεται να εξέλθει του χρηματιστηρίου 20 χρόνια μετά την εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΑ το 1994. Με βάση τη σχετική ανακοίνωση, οι σχέσεις ανταλλαγής μετοχών μεταξύ της «Μοχλός» και της Τεχνικής Ολυμπιακής θα καθοριστούν σε μεταγενέστερο στάδιο και θα προταθούν στις γενικές συνελεύσεις των μετόχων των δύο εταιρειών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση αυτή φαντάζει φυσιολογική εξέλιξη της σταδιακής αποδυνάμωσης της «Μοχλός», ως αποτέλεσμα της κρίσης του κατασκευαστικού κλάδου και της ένδειας δημοσίων έργων κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Αλλωστε, τα τελευταία χρόνια, το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της «Μοχλός» αφορούσε έργα που εκτελούσε για λογαριασμό της Τεχνικής Ολυμπιακής και κυρίως έργα στο Πόρτο Καρράς, στο πλαίσιο της ανακατασκευής και του εκσυγχρονισμού του εν λόγω τουριστικού συγκροτήματος. Η εν λόγω κατάσταση έχει εξωθήσει τις περισσότερες από τις μεσαίου μεγέθους κατασκευαστικές εταιρείες είτε στην έξοδο από την αγορά είτε στη συνένωση με μεγαλύτερα σχήματα. Στο παρελθόν διαπραγματεύονταν στο ΧΑΑ πάνω από 20 κατασκευαστικές εταιρείες δημοσίων έργων, ενώ σήμερα ο αριθμός έχει συρρικνωθεί δραματικά. Μάλιστα, ακόμα και αυτές που παραμένουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ενεργές, είτε έχουν τεθεί υπό το καθεστώς του άρθρου 99 του πτωχευτικού κώδικα (π.χ. ΑΤΤΙΚΑΤ), είτε υπολειτουργούν (π.χ. Προοδευτική), αδυνατώντας να διεκδικήσουν νέα έργα. Μάλιστα, δεδομένου ότι τα επόμενα χρόνια, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, η «πίτα» των δημοσίων έργων δεν προβλέπεται να μεγαλώσει ιδιαίτερα, είναι σαφές ότι οι εν λόγω εταιρείες δύσκολα θα μπορέσουν να επιβιώσουν, ιδίως αν δεν στραφούν σε νέα αντικείμενα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή