Pernod Ricard: Δωρεάν εφαρμογή για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Pernod Ricard: Δωρεάν εφαρμογή για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με την πρωτοβουλία του ο όμιλος Pernod Ricard να διαθέσει τη δωρεάν εφαρμογή Wise Drinking για κινητά τηλέφωνα, δεν πετυχαίνει μόνο να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, αλλά επενδύει και στην κινητή τηλεφωνία με το ανθρωπιστικό χάρισμα να μπορεί να συμμετέχει πρωταγωνιστικά στην πρόληψη ατυχημάτων και τελικά, στην προστασία της ανθρώπινης ζωής. Με την εφαρμογή αυτή που είναι προσβάσιμη και διαθέσιμη στο http://wise-drinking.com ο χρήστης είναι σε θέση να υπολογίσει σε πραγματικό χρόνο τον αριθμό των μονάδων αλκοόλ που καταναλώνει.

Η εφαρμογή που είναι διαθέσιμη σε 37 γλώσσες, λαμβάνει υπόψη της το είδος του ποτού, τον όγκο του, όπως επίσης και το φύλο και το σωματικό βάρος του χρήστη. Με αυτή την ανάλυση ο ενδιαφερόμενος χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την κατανάλωσή του για συγκεκριμένη περίοδο που μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα. Επιπλέον, με ένα σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού, η εφαρμογή προσαρμόζεται στην ισχύουσα τοπική νομοθεσία και, εφόσον χρειασθεί, ενημερώνει τον καταναλωτή για το πλησιέστερο μέσο μεταφοράς του. «Η Pernod Ricard είναι στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής ανάπτυξης των προϊόντων της. Ο όμιλος χρησιμοποιεί πλέον όλη την τεχνογνωσία στον τομέα της συνεργασίας και των μέσων επικοινωνίας για το λανσάρισμα του Wise Drinking που είναι η πρώτη εφαρμογή που αφορά στην αύξηση της ευαισθητοποίησης όλων μας απέναντι στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ», δηλώνει ο Αλεξάντερ Ρικάρ, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος.

Το λανσάρισμα του Wise Drinking έγινε με την ευκαιρία της φετινής τέταρτης ετήσιας ημερίδας «Responsib’All Day» που διοργάνωσε η Pernod Ricard και στην οποία συμμετείχαν οι 19.000 εργαζόμενοι του ομίλου σε 80 χώρες, με δράσεις που συμβάλλουν στην καταπολέμηση της επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοόλ. Οπως είναι γνωστό, από τον Οκτώβριο 2012 κατά τη διάρκεια Διεθνούς Διάσκεψης Παγκοσμίων Δράσεων, η Pernod Ricard ήταν μία από τις 13 εταιρείες του κλάδου που υιοθέτησε πέντε βασικές δεσμεύσεις:

l Μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους.

l Μείωση οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

l Ενίσχυση του Κώδικα Δεοντολογίας στο Μάρκετινγκ.

l Ενημέρωση καταναλωτών και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.

l Κινητοποίηση των πελατών (on & off trade) για τη μείωση επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοόλ.

Η Pernod Ricard Hellas, θυγατρική του ομίλου με πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά αλκοολούχων ποτών στη χώρα μας, πιστεύει ότι η γνωστοποίηση των κινδύνων μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση μπορεί να επιτύχει μακροπρόθεσμα την υπεύθυνη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο αλκοόλ και συμμετέχει ενεργά σε αυτή την προσπάθεια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή