Εμφαση από τις τράπεζες στην προώθηση δανειακών και ασφαλιστικών προϊόντων

Εμφαση από τις τράπεζες στην προώθηση δανειακών και ασφαλιστικών προϊόντων

2' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Οι τράπεζες ξεκινούν από το φθινόπωρο την πρώτη τους δυναμική προσπάθεια, έπειτα από τουλάχιστον μια τετραετία για διάθεση στο κοινό νέων αλλά και υφιστάμενων δανειακών προϊόντων που στην ουσία είχαν παγώσει λόγω της κρίσης», επισημαίνει στην «Κ» επιτελικό στέλεχος συστημικής τράπεζας, υπογραμμίζοντας ότι στο πλαίσιο αυτό το τραπεζικό κατάστημα και το προσωπικό του αποκτά ξανά ουσιαστικό ρόλο.

«Οι ρυθμίσεις δανείων θα συνεχιστούν και οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται τόσο στα καταστήματα όσο και στις κεντρικές μονάδες καθυστερήσεων των τραπεζών, ήρθε όμως η ώρα το τραπεζικό κατάστημα να αναλάβει ξανά ουσιαστικό ρόλο στην προώθηση προϊόντων που έχει ανάγκη η υγιής πελατεία των τραπεζών», τονίζει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με συγκλίνουσες απόψεις τραπεζικών στελεχών που συγκέντρωσε η «Κ», θα δοθεί έμφαση στην προώθηση κυρίως τραπεζοασφαλιστικών αλλά και υφιστάμενων προϊόντων συναλλαγών και πίστης (κάρτες και δάνεια).

Αναφορικά με τα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, η έμφαση δίνεται στα καλούμενα προϊόντα ασφάλειας και φροντίδας για την Υγεία, δημιουργίας κεφαλαίου για το παιδί ή την οικογένεια, προγράμματα προστασίας πληρωμών σε περίπτωση ανεργίας, ατυχήματος, νοσηλείας κ.λπ. Ηδη, εντός των καταστημάτων των τραπεζών έχουν επαναδραστηριοποιηθεί οι τραπεζικοί σύμβουλοι και όταν με κάθε ευκαιρία ένας συναλλασσόμενος επισκέπτεται την τράπεζα ακόμη και για να πληρώσει μια οφειλή, προσεγγίζεται για μια πρώτη ενημέρωση από τον ταμία της τράπεζας που τον παραπέμπει σε άλλον υπάλληλο για πιο ενδελεχή ενημέρωση, σε περίπτωση που εκδηλωθεί αρχικό ενδιαφέρον.

Eμφαση δίνεται από όλες τις τράπεζες εκ νέου και στα δανειακά προϊόντα με οικολογικό προφίλ, στεγαστικά δάνεια, ανακαινίσεις με στόχο ενεργειακή εξοικονόμηση κ.λπ. Από το τραπεζικό κατάστημα γίνεται επίσης προσπάθεια δυναμικότερης προώθησης του πλαστικού χρήματος. Πιο συγκεκριμένα, οι πιστωτικές κάρτες προβάλλονται ως το βασικό εργαλείο για την αποπληρωμή των αυξημένων υποχρεώσεων του πολίτη προς την εφορία με άτοκες δόσεις, ενώ οι χρεωστικές ως το βασικό εργαλείο για την πληρωμή των καθημερινών συναλλαγών, με περισσότερη ασφάλεια και μικρότερη ταλαιπωρία. Προωθούνται ταυτόχρονα και οι κάρτες των ανέπαφων συναλλαγών για πληρωμές κάτω των 25 ευρώ σε ολοένα αυξανόμενο αριθμό σημείων.

Στο πλαίσιο αυτό, τα τραπεζικά καταστήματα οργανώνονται ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον αυξανόμενο αριθμό των πελατών που τα επισκέπτονται προκειμένου να αποπληρώσουν τις διάφορες υποχρεώσεις. «Το τραπεζικό κατάστημα έχει γίνει το Ταμείο του Δημοσίου», αναφέρει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο τραπεζικό στέλεχος.

Ο αριθμός συναλλαγών πολίτη – Δημοσίου, που εξυπηρετείται πλέον από τα τραπεζικό κατάστημα και όχι από τις ΔΟΥ, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Σχεδόν όλες οι υποχρεώσεις του φορολογουμένου, ιδιώτη και επιχειρηματία, εξυπηρετούνται από το κατάστημα, αρκετές δε αποκλειστικά μέσω του καταστήματος.

Στο πλαίσιο αυτό δίνεται έμφαση στην ενίσχυση του προσωπικού στα ταμεία των τραπεζών, ενώ προβάλλονται ολοένα και περισσότερο τα εναλλακτικά δίκτυα προκειμένου να μην υπάρχουν μεγάλες ουρές στα καταστήματα, που να θυμίζουν διαδρόμους εφορίας.

Εξάλλου, επαναδραστηριοποιούνται και οι επιχειρηματικοί σύμβουλοι, οι οποίοι προσπαθούν να ενημερώσουν και να προωθήσουν συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Οπως της κοινοτικής πρωτοβουλίας Jeremie για γενική επιχειρηματικότητα, που υλοποιείται υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων, ενώ συμμετέχουν στη Δράση του Ταμείου Επιχειρηματικότητας της ΕΤΕΑΝ Α.Ε. «ΤΕΠΙΧ – Επιχειρηματική Επανεκκίνηση» για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων επιχειρήσεων και για τη χρηματοδότηση, με νέα δάνεια κεφαλαίου κίνησης, νέων και υφιστάμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων κ.λπ.

Ουσιαστικό ρόλο αναλαμβάνει επίσης το τραπεζικό κατάστημα στην προσπάθεια, που βρίσκεται σε εξέλιξη, να γυρίσουν πίσω στα ταμεία των τραπεζών καταθέσεις αλλά και να διακρατηθούν οι υπάρχουσες. Καθώς τα καταθετικά επιτόκια παρουσιάζουν ραγδαία αποκλιμάκωση για όλες τις κατηγορίες και ποσά καταθέσεων, ο ρόλος του προσωπικού των τραπεζών θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμος. Καλούνται να αναδείξουν μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, όπως δυνατότητα ανάληψης κάθε μήνα, τρίμηνο ή εξάμηνο μέρους της προθεσμιακής κατάθεσης χωρίς επιβάρυνση και διάφορες άλλες διευκολύνσεις που προσφέρονται ως αντάλλαγμα στη μείωση του επιτοκίου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή