Αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η SATO Ανώνυμη Εταιρεία Ειδών Γραφείου και Σπιτιού κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη της εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο πρώτου εξαμήνου 2014 ανήλθε σε -319.000 ευρώ έναντι -1.476.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 1.157.000 ευρώ.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -959.000 ευρώ έναντι -3.891.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 2.932.000 ευρώ.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περαιτέρω κατά 18,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.