SATO: Με αύξηση πωλήσεων και μείωση ζημιών το α’ εξάμηνο

SATO: Με αύξηση πωλήσεων και μείωση ζημιών το α’ εξάμηνο

42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η SATO Ανώνυμη Εταιρεία Ειδών Γραφείου και Σπιτιού κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.

Για το ίδιο διάστημα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη της εταιρείας.

Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο πρώτου εξαμήνου 2014 ανήλθε σε -319.000 ευρώ έναντι -1.476.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 1.157.000 ευρώ.

Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -959.000 ευρώ έναντι -3.891.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 2.932.000 ευρώ.

Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περαιτέρω κατά 18,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή