ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (2/9/14)

syntoma-2-9-14-2042131

Η Ρώμη πρώτη στις προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών
Η Ρώμη βρίσκεται στην κορυφή των ταξιδιωτικών προτιμήσεων των Ελλήνων για τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έρευνα της Τrivago. Η έρευνα βασίσθηκε σε στοιχεία από τη βάση δεδομένων της Trivago που αφορούν τις online αναζητήσεις των Ελλήνων από την 1η Ιουνίου έως την 29η Αυγούστου για τον τρέχοντα μήνα με διάρκεια διαμονής περισσότερες από 5 διανυκτερεύσεις. Μεταξύ των είκοσι δημοφιλέστερων προορισμών οι δεκατέσσερις είναι ελληνικοί και οι έξι στο εξωτερικό. Σύμφωνα με την κατάταξη της διεθνούς μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών, μετά τη Ρώμη δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Ελληνες αυτό τον μήνα κατά σειρά προτίμησης είναι η Αθήνα, τα Χανιά, η Βαρκελώνη, η Θεσσαλονίκη, η Πάργα, η Σκιάθος, η Κωνσταντινούπολη, η Μύκονος, τα Φηρά, η Ρόδος, η Νικιάνα, το Λονδίνο, ο Αδάμας, το Μιλάνο, η Περίσσα, το Παρίσι, τα Σύβοτα, η Σκόπελος και το Ναύπλιο. Στην αντίστοιχη έρευνα για τον Αύγουστο πρώτες ταξιδιωτικές επιλογές των Ελλήνων αναδείχθηκαν τα Χανιά, η Σκόπελος και η Σκιάθος.

Νέο κατάστημα στην ΠΓΔΜ  άνοιξε ο Μαρινόπουλος
Tο δεύτερο κατάστημα του δικτύου της στην ΠΓΔΜ, στο Τέτοβο, εγκαινίασε η Μαρινόπουλος Α.Ε., στηρίζοντας με νέες επενδύσεις τη στρατηγική απόφαση επέκτασης του δικτύου της στα Βαλκάνια ως αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour για την περιοχή. Τo σούπερ μάρκετ στο Τέτοβο στεγάζεται στο νέο εμπορικό κέντρο REM Mall, διαθέτει 1.200 τ.μ. χώρων πώλησης και απασχολεί 42 εργαζομένους. Η Μαρινόπουλος Α.Ε. διαθέτει ένα ακόμη κατάστημα στην ΠΓΔΜ και συγκεκριμένα στην πόλη των Σκοπίων. Συνολικά η εταιρεία διαθέτει 61 καταστήματα εκτός Ελλάδας, εκ των οποίων 22 στη Βουλγαρία, 19 στην Αλβανία, 18 στην Κύπρο και δύο στην ΠΓΔΜ, ενώ το επόμενο διάστημα θα επεκταθεί και στη Σερβία. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της δραστηριοποίησής της εκτός Ελλάδος, η Μαρινόπουλος Α.Ε. λειτουργεί ως πύλη εξωστρέφειας για σημαντικό αριθμό ελληνικών προϊόντων. Στη Βουλγαρία η Μαρινόπουλος Α.Ε. απασχολεί 1.586 εργαζομένους, στην Αλβανία 486 εργαζομένους, στην Κύπρο (στην Carrefour Κύπρου) απασχολεί 1.135 εργαζομένους, ενώ στα Σκόπια εργάζονται 162 άτομα.

Μείωση στα προ φόρων κέρδη και στον κύκλο εργασιών εμφάνισε η εταιρεία Δομική Κρήτης το πρώτο εξάμηνο του 2014. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος παρά τις διακυμάνσεις του κύκλου εργασιών έχει επιτύχει να διατηρηθεί σταθερά σε κερδοφορία στις χρήσεις μετά το 2012. Την τρέχουσα περίοδο ο κύκλος εργασιών παρουσίασε μικρή μείωση 6,9% σε σχέση με το 2013, τα λειτουργικά της κέρδη (EBITDA) ανήλθαν στον όμιλο σε 1.040 εκατ. (κέρδη) έναντι 2,224 εκατ. ευρώ (κέρδη) το 2013 και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στον όμιλο σε 0,31 εκατ. ευρώ (κέρδη) έναντι 1,48 εκατ. ευρώ (κέρδη) το 2013. Παράλληλα, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι διαχειρίσιμες και είναι κατά 25% μειωμένες σε σχέση με αυτές της 31/12/2013.

Κοινή προωθητική ενέργεια
Σε προωθητική ενέργεια από κοινού προχωρούν δύο κορυφαίες εταιρείες, η ΙΚΕΑ και ο Κωτσόβολος. Πρόκειται για προσφορά που απευθύνεται σε φοιτητές που τώρα ετοιμάζονται να εξοπλίσουν το σπίτι τους και προβλέπει ότι με αγορές άνω των 600 ευρώ στα καταστήματα IKEA, οι φοιτητές θα κερδίζουν κουπόνι αγορών αξίας 100 ευρώ για τα καταστήματα Κωτσόβολος. Για αγορές άνω των 600 ευρώ ή άνω των 300 ευρώ στα καταστήματα Κωτσόβολος οι φοιτητές θα κερδίζουν κουπόνι αγορών 100 ή 50 ευρώ αντιστοίχως για τα καταστήματα IKEA. Η ενέργεια ισχύει έως 30/9 και η εξαργύρωση των κουπονιών θα γίνεται έως 29/11.

Εως 30 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για ένταξη 50 startups στη ΘΕΑ
Αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου για ένταξή τους στη Θερμοκοιτίδα νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (με το διακριτικό όνομα ΘΕΑ) θα μπορούν να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις. Επίσης, από σήμερα Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου και κάθε Τρίτη μέχρι το τέλος του μήνα η ΘΕΑ θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 9 μ.μ. έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να μπορεί να επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις, να γνωριστεί με την ομάδα υποστήριξης και να ενημερωθεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δράσεις της. Στη θερμοκοιτίδα επιχειρηματικότητας ΘΕΑ θα φιλοξενηθούν 50 συνολικά νεοφυείς επιχειρήσεις (startups), για χρονικό διάστημα ώς 18 μηνών, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και αξιολόγησης της πρότασης. Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην ιστοσελίδα www.THEAthensincube.gr.