Περαιτέρω επέκταση σε Λατινική Αμερική και Ε.Ε. σχεδιάζει η «Κορρές»

Περαιτέρω επέκταση σε Λατινική Αμερική και Ε.Ε. σχεδιάζει η «Κορρές»

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ενίσχυση της παρουσίας της «Κορρές» σε Λατινική Αμερική και Ευρώπη μέσα και από νέες συνεργασίες βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου μέχρι το τέλος του 2014. Αλλωστε, μόνο στο α΄ εξάμηνο του 2014 οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 71%, αντισταθμίζοντας τις όποιες απώλειες από την υποχώρηση της ζήτησης στην Ελλάδα. Πάντως, τα πρώτα σημάδια σταθεροποίησης της ελληνικής οικονομίας δημιουργούν στη διοίκηση του ομίλου προσδοκίες για ανάκαμψη των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά, με την «Κορρές» να ετοιμάζεται να προωθήσει νέα προϊόντα στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου, μακιγιάζ και βαφών μαλλιών.

Ειδικότερα, στη Γαλλία όπου η «Κορρές» μέχρι τώρα διέθετε σημεία πώλησης εντός μεγάλων πολυκαταστημάτων, όπως τα Le Bon Marche, Printemps και Beauty Monop, στοχεύει στην είσοδό της σε επώνυμη αλυσίδα φαρμακείων, στηρίζοντας βεβαίως περαιτέρω και τα υφιστάμενα σημεία. Δυναμική είσοδο σε σημαντικό αριθμό φαρμακείων προγραμματίζει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και στην Ισπανία. Σήμερα τα προϊόντα «Κορρές» βρίσκονται ήδη σε μεγάλα φαρμακεία της Ισπανίας, καθώς και στα καταστήματα El Corte Ingles.

Στην Αγγλία η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου εστιάζεται στο άνοιγμα νέων σημείων σε επώνυμες αλυσίδες, καθώς και στη στήριξη των προϊοντικών κατηγοριών της. Υπενθυμίζεται ότι τα προϊόντα «Κορρές» βρίσκονται ήδη στη γνωστή αλυσίδα φαρμακείων Lloyds, καθώς και σε επώνυμα μεγάλα καταστήματα, όπως τα Harvey Nichols, Liberty και Debenhams. Την ίδρυση νέων σημείων πώλησης και στις σκανδιναβικές χώρες και συγκεκριμένα εντός της αλυσίδας καλλυντικών Vita σχεδιάζει ο όμιλος, ενώ θα προχωρήσει και στο λανσάρισμα νέων προϊόντων. Αντιθέτως, στη Γερμανία για το υπόλοιπο του 2014 δεν προγραμματίζεται η λειτουργία νέων σημείων πώλησης και η «Κορρές» θα επικεντρωθεί στη στήριξη των υφιστάμενων σημείων, μέσα μάλιστα και από προωθητικές ενέργειες.

Το μεγάλο στοίχημα βεβαίως για την «Κορρές» είναι η τοποθέτηση των προϊόντων της στη ζωτικής σημασίας αγορά της Λατινικής Αμερικής, ενέργεια που αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Φεβρουάριο η εταρεία ανακοίνωσε την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με την Avon για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων της στη Λατινική Αμερική, περιοχή στην οποία η Avon πραγματοποιεί το 50% των πωλήσεών της. Οι νέες επενδυτικές κινήσεις γίνονται και υπό το πρίσμα των ικανοποιητικών επιδόσεων που σημείωσε ο όμιλος το α΄ εξάμηνο του 2014, καθώς ο κύκλος εργασιών του αυξήθηκε κατά 20% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013, στα 26,2 εκατ. από 21,8 εκατ. Επιπλέον, το α΄ εξάμηνο έκλεισε με κέρδη 500.000 ευρώ έναντι ζημιών πέρυσι ύψους 900.000 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή