Βρετανοί και Γερμανοί επιλέγουν Ελλάδα για τις διακοπές του 2015

Βρετανοί και Γερμανοί επιλέγουν Ελλάδα για τις διακοπές του 2015

2' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δημοφιλής προορισμός θα είναι και το καλοκαίρι του 2015 η χώρα μας για τους Βρετανούς και τους Γερμανούς τουρίστες. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ταξιδίων lowcostholidays, οι Βρετανοί θα προτιμήσουν και την προσεχή σεζόν τον ελληνικό προορισμό για τις διακοπές τους. Ειδική αναφορά κάνει στην Κρήτη, η οποία όπως σημειώνει θα έχει περαιτέρω ανάπτυξη λόγω και των νέων αεροπορικών πτήσεων που έχουν δρομολογηθεί από τη Βρετανία για την προσεχή περίοδο. Πέραν της χώρας μας ωφελημένοι προορισμοί εκτιμά η εταιρεία ταξιδίων ότι θα είναι η Τουρκία και η Τυνησία.

Ενθαρρυντική είναι η πρώτη εικόνα των κρατήσεων για το 2015 και από τη γερμανική αγορά. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέα Ανδρεάδη, σε ένα περιβάλλον όπου η γερμανική τουριστική αγορά παρουσιάζει ανάπτυξη περί το 3% για φέτος η Ελλάδα κερδίζει σημαντικό μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές της και μπαίνει ως φαβορί στην κούρσα του 2015. Παράλληλα, σημειώνει ότι γίνεται εξαιρετική δουλειά προώθησης από τον ΣΕΤΕ και τη Μarketing Greece, γεγονός που φαίνεται και από τις διαρκείς θετικές αναφορές για τον ελληνικό προορισμό. Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Ανδρεάδης προσθέτει ότι το πολιτικό σύστημα της χώρας έχει τεράστια ευθύνη να μην ανατρέψει αυτή την εξαιρετική δυναμική που έχει αναπτύξει ο ελληνικός προορισμός. Γενικότερα, πάντως, οι Γερμανοί φαίνεται ότι δείχνουν μεγάλη διάθεση να κλείσουν νωρίς τις διακοπές τους για την επόμενη χρονιά. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Gfk, τα έσοδα από τις πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων τον Αύγουστο για το 2015 στη Γερμανία παρουσίασαν αύξηση κατά 7,8% έναντι αύξησης 5,4% τον ίδιο μήνα πέρυσι για τη φετινή σεζόν. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ξενοδοχειακής αγοράς για το 2015, οι Ελληνες ξενοδόχοι έχουν πετύχει αυξήσεις τιμών κατά βάση σε ποσοστό 3% με 4% στα συμβόλαια που υπέγραψαν με τους ξένους tour operator για την τουριστική σεζόν του 2015 σε σχέση με αυτά που ίσχυαν για τη φετινή σεζόν.

Ξενοδοχεία Αθήνας

Στο μεταξύ, πρωταθλήτρια αναδείχθηκε σε ευρωπαϊκό επίπεδο η ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας για τον Αύγουστο σε ό,τι αφορά την ποσοστιαία αύξηση του μέσου εσόδου ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε από το Λονδίνο η STR Global για τις επιδόσεις της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας, τον προηγούμενο μήνα το μέσο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο στις μονάδες της Αθήνας αυξήθηκε κατά 30,8% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2013 φθάνοντας σε 76,8 ευρώ. Παρά την αύξηση το μέσο έσοδο υπολείπεται του αντίστοιχου μέσου εσόδου στα ξενοδοχεία της Ευρώπης, το οποίο διαμορφώθηκε στα 83,9 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9,5%. Τη δεύτερη θέση μετά την Αθήνα κατέλαβαν τα ξενοδοχεία της Γενεύης με αύξηση κατά 30,5% (180 ευρώ). Τη μεγαλύτερη μείωση σε ποσοστό 35,6% σημείωσε το μέσο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο στα ξενοδοχεία του Τελ Αβίβ όπου διαμορφώθηκε σε 106,7 ευρώ.

Επίσης, τα ξενοδοχεία της Αθήνας κατέλαβαν για τον Αύγουστο τη δεύτερη θέση σε ό,τι αφορά τη μεγαλύτερη αύξηση της πληρότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της SΤR Global η μέση πληρότητα αυξήθηκε κατά 17,8% φθάνοντας σε 73%. Η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της Ευρώπης διαμορφώθηκε σε 75,7% παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,5%. Η υψηλότερη αύξηση της μέσης πληρότητας σε ποσοστό 18,1%, η οποία διαμορφώθηκε στο 77,9%, καταγράφηκε στα ξενοδοχεία της Κωνσταντινούπολης. Στον αντίποδα, τη μεγαλύτερη πτώση σε ποσοστό 31,4% και 17% σημείωσαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία του Τελ Αβίβ και της Μόσχας αντίστοιχα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή