Δέκα εκατ. για την εξαγορά εταιρειών στο εξωτερικό από τον όμιλο Σαράντη

Δέκα εκατ. για την εξαγορά εταιρειών στο εξωτερικό από τον όμιλο Σαράντη

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε διερευνητικές επαφές με τρεις υποψήφιους στόχους στο εξωτερικό με σκοπό την εξαγορά τους, βρίσκεται η διοίκηση του ομίλου Σαράντη, όπως ανακοινώθηκε στην τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2014.

Εκμεταλλευόμενη την υψηλή του ρευστότητα, ο όμιλος προτίθεται να διαθέσει ποσό έως 10 εκατ. ευρώ για τους προς εξαγορά στόχους, ωστόσο διευκρινίστηκε στην τηλεδιάσκεψη ότι οι επαφές βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν έχει οριστικοποιηθεί καμία συναλλαγή. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 9μήνου ο όμιλος διατηρεί θετική καθαρή ταμειακή θέση στα 6,7 εκατ. ευρώ, έχοντας καταβάλει προσωρινό μέρισμα για τη χρήση 2013, τον Ιανουάριο του 2014 ύψους 9,7 εκατ. ευρώ και μετά την εξαγορά της τσεχικής εταιρείας καλλυντικών σημάτων ASTRID T.M. ύψους 6,5 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου (CFO), Κων/νος Ροζακέας, ανέφερε ότι και τον Οκτώβριο συνεχίστηκε η θετική τάση όσον αφορά τη ζήτηση, ενώ η δραστηριότητα του ομίλου εγχωρίως, αλλά και στο εξωτερικό, φαίνεται ότι εξασφαλίζει την κάλυψη της πρόβλεψης που έχει διατυπωθεί για το σύνολο του 2014.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 9μηνο και ειδικά για την εγχώρια αγορά, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η θετική εξέλιξη που διέγραψε το εννεάμηνο, καθώς παρά το αδύναμο ξεκίνημα του έτους, σημείωσε άνοδο πωλήσεων κατά 4,72% (12,91% αύξηση στο γ΄ τρίμηνο 2014 συγκριτικά με το γ΄ τρίμηνο του 2013), παρουσιάζοντας πορεία ισχυρότερη από την ελληνική καταναλωτική αγορά.

Οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν το 62% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, συνεχίζουν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης των πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,8%, που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά 7,5% σε τοπικό νόμισμα. Στην παραπάνω πορεία προστίθεται η αξιοσημείωτη ανάπτυξη της Ελλάδας, με ρυθμό μεγαλύτερο εκείνου της αγοράς, παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 4,7% στο εννεάμηνο του 2014 (αύξηση 12,9% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2014). Οι ευνοϊκότερες συμφωνίες προμήθειας υλών και υπηρεσιών καθώς και οι ενέργειες που στοχεύουν σε χαμηλότερο κόστος παραγωγής, συνεχίζουν να ωφελούν το μεικτό κέρδος του ομίλου, οδηγώντας σε αύξηση του περιθωρίου μεικτού κέρδους σε 49,73% κατά το εννεάμηνο του 2014 από 49,48% το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο. Σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του ομίλου, η ένταση των προγραμμάτων μάρκετινγκ που εφαρμόστηκε στο α΄ εξάμηνο του 2014 πίσω από την τοποθέτηση νέων προϊόντων και καινοτομιών στις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του ομίλου, άρχισε να αποκλιμακώνεται κατά την έναρξη του β΄ εξαμήνου του 2014, δεδομένου ότι το 70% του ετήσιου προϋπολογισμού μάρκετινγκ δαπανών κατανεμήθηκε μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2014.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή