Στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης περνά το 60% των μετοχών του Χαλκιαδάκη. Η μεταβίβαση γίνεται από την αλυσίδα Βερόπουλου έναντι τιμήματος 22 εκατ. ευρώ.
Η συμφωνία εξαγοράς υπεγράφη την περασμένη Παρασκευή και έρχεται μετά την απόκτηση από τον Σκλαβενίτη του 100% των μετοχών της MAKRO Cash & Carry.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Σκλαβενίτη, με τις κινήσεις αυτές η αλυσίδα διευρύνει περαιτέρω την παρουσία της εκτός Αθηνών.
Ειδικότερα, στην αγορά της Κρήτης, με στρατηγικό εταίρο την οικογένεια του Μηνά Χαλκιαδάκη, που έχει μακρά κι επιτυχημένη παρουσία στην τοπική αγορά.
Ο Χαλκιαδάκης διαθέτει σήμερα 38 καταστήματα στην Κρήτη, με κύκλο εργασιών κατά το 2013, 132 εκατ. ευρώ και απασχολεί 940 εργαζομένους. Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση της εξαγοράς του Χαλκιαδάκη τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Εν τω μεταξύ, ο Σκλαβενίτης έχει ήδη προγραμματίσει τα επόμενα βήματα για την επέκτασή του εκτός Αττικής: το 2015 θα λειτουργήσει το πρώτο κατάστημα εκτός Αττικής και συγκεκριμένα στην Κόρινθο. Φέτος, επίσης, μετέφερε τις κεντρικές του αποθήκες από τον Κηφισό σε πιο σύγχρονο κέντρο logistics, στον Ασπρόπυργο.
Με την απόκτηση της Μakro ο Σκλαβενίτης εισέρχεται στον κλάδο του cash & carry. H Makro διαθέτει 12 καταστήματα, σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Ξάνθη, Βόλο, Χανιά, Ιωάννινα και Καλαμάτα, εκ των οποίων τα τρία είναι drive in. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1992 και το 2013 πραγματοποίησε πωλήσεις κοντά στα 300 εκατ. ευρώ (240 εκατ. ευρώ ήταν ο κύκλος εργασιών του σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό του εννεαμήνου του 2013).