Είσοδος στην «κρύα αγορά» με 2.000 ψυγεία από τη «Βίκος»

Είσοδος στην «κρύα αγορά» με 2.000 ψυγεία από τη «Βίκος»

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στον «πόλεμο» του ψυγείου εισέρχεται το 2015 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος), έτσι ώστε να κερδίσει μερίδιο και από τη λεγόμενη «κρύα αγορά», δηλαδή την επιτόπια κατανάλωση. Η εταιρεία πρόκειται να τοποθετήσει από την ερχόμενη χρονιά πάνω από 2.000 δικά της ψυγεία σε μικρά σημεία πώλησης, με στόχο να προωθήσει ακόμη περισσότερο όχι τόσο το εδραιωμένο στη συνείδηση των καταναλωτών νερό της αλλά τα αναψυκτικά της, προϊόντα τα οποία άρχισε να παράγει φέτος.

Στο επενδυτικό της πλάνο για το αμέσως προσεχές διάστημα περιλαμβάνεται ακόμη ο εμπλουτισμός των ήδη υπαρχουσών συσκευασιών με νέες συσκευασίες προϊόντων των 500 ml, ενώ πρόσφατα προχώρησε στην παραγωγή των προϊόντων της σε συσκευασίες του 1,5 λίτρου.

Ο μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει την επανατοποθέτηση, πιθανώς και με αλλαγή της συσκευασίας, των προϊόντων κρύου τσαγιού που διαθέτει με το σήμα «Cool Tea», τα οποία μάλιστα παρήγαγε πριν προχωρήσει στην κατηγορία των αναψυκτικών με το σήμα «Βίκος». Επιπλέον, σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί και στην κατηγορία των αναψυκτικών με λίγες θερμίδες με τη χρήση στέβιας.

Η διοίκηση της «Βίκος» κρίνει ότι η έως τώρα δραστηριοποίησή της στην αγορά αναψυκτικών, μια αγορά που φέτος υποχωρεί κατά περίπου 3%, ξεπέρασε τις προσδοκίες. Μέσα σε διάστημα πέντε μηνών η εταιρεία έχει κατακτήσει μερίδιο 1,5% στην κατηγορία των αναψυκτικών non cola, με κάποια από τα προϊόντα της να αποσπούν μερίδιο ακόμη και 5% με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη βυσσινάδα. Ο στόχος που έχει θέσει η διοίκηση της «Βίκος» είναι το μερίδιό της στα αναψυκτικά να φτάσει στο 10% στο τέλος του 2016.

Σημαντικό ρόλο στην ευρωστία του ομίλου που στο νερό έχει ηγετική θέση, διαδραματίζουν τρία ακόμη γεγονότα: πρώτον, από το 2000 παράγει αναψυκτικά για λογαριασμό της Lidl και μάλιστα όχι μόνο για τα καταστήματα του γερμανικού ομίλου στην Ελλάδα, αλλά και για τις αγορές της Ιταλίας, της Μάλτας και της Κύπρου, δεύτερον, εμφιαλώνει νερό για έξι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τρίτον, διαθέτει ξεχωριστό εργοστάσιο παραγωγής πλαστικών φιαλών και πωμάτων, την Petcom Plastics, για τις ανάγκες της εμφιάλωσης των δικών της προϊόντων όσο και τρίτων. Μεταξύ των πελατών της Petcom Plastics περιλαμβάνονται μεγάλες ελληνικές και ξένες εταιρείες του κλάδου των τροφίμων και ποτών, όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η ΦΑΓΕ, η Ολυμπος, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές στο Ισραήλ, την Ολλανδία, την Ελβετία, τον Λίβανο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή