Τα ελληνικά ξενοδοχεία κέρδισαν τον ανταγωνισμό

Τα ελληνικά ξενοδοχεία κέρδισαν τον ανταγωνισμό

1' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υψηλότερος είναι ο γενικός δείκτης ικανοποίησης των πελατών σε ελληνικά ξενοδοχεία για το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη όπως διαμορφώνεται σε ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Αυτό προκύπτει από σχετικά στοιχεία (Global Review Index) που δημοσιοποίησε χθες το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με βάση έρευνα αξιολογήσεων από 94.940 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 455.852 πελάτες ανταγωνιστικών προορισμών. Ο δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα βρίσκεται στο 84,3%. Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκονται η Ηπειρος και οι Κυκλάδες, με ποσοστά 88,6% και 88% αντίστοιχα. Η Σαντορίνη και η Μύκονος κερδίζουν τη μάχη του ανταγωνισμού σε επίπεδο ικανοποίησης στη σύγκριση που γίνεται με ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως το Σεντ Τροπέ, η Σαρδηνία και η Ιμπιζα. Επίσης, υψηλότερος είναι ο δείκτης ικανοποίησης για τη Χαλκιδική και την Κρήτη στη σύγκριση που γίνεται με προορισμούς όπως η Μαγιόρκα, η Μπαρμπέγια, το Μποντρούμ, το Ρίμινι και η Αττάλεια. Από την άλλη πλευρά, η Αθήνα υστερεί έναντι της Κωνσταντινούπολης και της Βαρκελώνης, ενώ υπερτερεί έναντι της Ρώμης. Η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη κάτω από το 80% και υστερεί έναντι της Μπολόνια και της Σμύρνης.

Στα επιμέρους αποτελέσματα της έρευνας καταγράφεται αύξηση κατά 1% στον δείκτη εστίασης στην Ελλάδα και πτώση στους δείκτες εξυπηρέτησης (-4,9%), σχέσης ποιότητας-τιμής (-0,4%) και τοποθεσίας (-0,8%). Η χώρα μας στην εστίαση μοιράζεται τη 2η θέση με τη Γαλλία, ενώ στον τομέα της εξυπηρέτησης βρίσκεται στη 4η θέση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή