Το κρατίδιο της Εσσης στηρίζει τη Fraport για τα 14 αεροδρόμια

Το κρατίδιο της Εσσης στηρίζει τη Fraport για τα 14 αεροδρόμια

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο ενδιαφέρον της Fraport, αλλά και του κρατιδίου της Εσσης, για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας αναφέρεται δημοσίευμα της Ντόιτσε Βέλε. Παράλληλα, αναφέρεται και στις ενστάσεις που έχει η γερμανική Αριστερά στη συμφωνία αυτή. Σημασία, πάντως, έχει ότι ο επικεφαλής της Fraport, Στέφαν Σούλτε, παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη σχετική συμφωνία. «Είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει στη Φρανκφούρτη διεθνώς και να βοηθήσουμε την τοπική κοινωνία, ώστε να επωφεληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από τα αεροδρόμια», δήλωσε ο κ. Σούλτε, διευθύνων σύμβουλος της Fraport AG. Ο ίδιος ανέφερε ότι μια συμφωνία θα πρέπει είναι θετική και για τις δύο πλευρές. «Φυσικά», προσέθεσε, «και εμείς θέλουμε να έχουμε κέρδη από την όλη διαδικασία».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, πίσω από τη γερμανική Fraport βρίσκεται το κρατίδιο της Εσσης και ο Δήμος Φρανκφούρτης, όπου έχει την έδρα της η Fraport και που είναι και οι μεγαλύτεροι μέτοχοι της, ελέγχοντας από κοινού το 51%. Ο χριστιανοδημοκράτης πρωθυπουργός του κρατιδίου, Φόλκερ Μπούφιερ, χαιρετίζει θερμά το νέο άνοιγμα της Fraport, διότι, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, «μια τέτοια κίνηση ενισχύει τη θέση και του ίδιου του γερμανικού αερολιμένα διεθνώς».

Παρόμοιες θέσεις υποστηρίζει και ο επικεφαλής των Σοσιαλδημοκρατών στην τοπική Βουλή, Τόρστεν Σέφερ Γκούμπελ. «Μόνο προς τα συμφέροντά μας μπορεί να είναι ένα τέτοιο επενδυτικό άνοιγμα της Fraport. Το θέτω ευθέως: η Ελλάδα χρειάζεται επενδύσεις σε θέσεις εργασίας και υποδομές. Εδώ και χρόνια λέμε ότι χρειάζονται περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις. Τώρα επιτέλους ήρθε η ώρα».

Κατά της συμφωνίας τάσσεται το γερμανικό κόμμα της Αριστεράς. Σύμφωνα με τους βουλευτές του κόμματος, είναι λάθος μία γερμανική κρατική εταιρεία να αντλεί οφέλη από την «ελληνική μιζέρια». Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι τα ελληνικά αεροδρόμια θα μπορούσαν κάλλιστα να λειτουργήσουν επικερδώς υπό τη διαχείριση του ελληνικού Δημοσίου. Τέλος, αναφέρουν ότι μοντέλο αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα εντέλει ζημιώνει το ελληνικό κράτος, αντί να το βοηθά να ορθοποδήσει και να αποπληρώσει τα χρέη του.

Ακόμη σημειώνεται ότι συμφωνία, η οποία δεν έχει οριστικοποιηθεί, «θεωρείται σχεδόν βέβαιη και επωφελής, τουλάχιστον από γερμανικής πλευράς. Αρκετά ζητήματα», προσθέτει ο συντάκτης του άρθρου, «παραμένουν ανοιχτά, ενώ το κλίμα πολιτικής και δημοσιονομικής αβεβαιότητας δυσχεραίνει την κατάσταση».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή