ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (17/09/15)

syntoma-17-09-15-2101810

Βραβείο για την κοινωνική επιχειρηματικότητα στη Salty Bag

Το βραβείο Gold Award στην κατηγορία Κοινωνική Επιχειρηματικότητα των Responsible Business Awards 2015 απέσπασε η εταιρεία Salty Bag, η οποία επαναχρησιμοποιεί παροπλισμένα πανιά ιστιοπλοϊκών σκαφών για τη δημιουργία τσαντών και ειδών ταξιδιού. Η ομάδα της Salty Bag υλοποίησε τη σειρά Road to Rio με τη χρησιμοποίηση πανιών που αχρηστεύονται κατά την ολυμπιακή προετοιμασία εθνικών ομάδων ιστιοπλοΐας, μετατρέποντάς τα σε τσάντες. Τα έσοδα από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων τσαντών επιστρέφουν στις εθνικές ομάδες για τη χρηματοδότηση της προετοιμασίας τους, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο το 2016. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία με έδρα στην Κέρκυρα, μόνο για φέτος ανακύκλωσε από 10 έως 12.000 τ.μ. πανιών από τα περίπου 350.000 τ.μ. που πετιούνται κάθε τρία χρόνια στη χώρα μας. Στον τρίτο χρόνο λειτουργίας της διαθέτει 25 σημεία πώλησης στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα οι εξαγωγές της αυξήθηκαν κατά 300% με την επέκτασή της σε χώρες όπως η Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Νορβηγία και η Ελβετία.

Δέκα χρόνια λειτουργίας για το Κέντρο Logistics της Lidl

Δέκα χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε το Κέντρο Αποθήκευσης και Διανομής που διαθέτει η Lidl Hellas στην Πάτρα. Πρόκειται για μία από τις πολλές επενδύσεις που έχει υλοποιήσει η γερμανική αλυσίδα στα 17 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, επενδύσεις που συνολικά υπερβαίνουν τα 1,2 δισ. ευρώ. Με αφορμή τη συμπλήρωση των δέκα ετών, η εταιρεία διοργάνωσε στην Πάτρα, στις 12 Σεπτεμβρίου, ειδική εκδήλωση για να γιορτάσει και να ευχαριστήσει τους συνεργάτες της. Μέσα στα δέκα χρόνια λειτουργίας του Κέντρου Logistics, οι εγκαταστάσεις της Lidl στην περιοχή της Πάτρας έχουν δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στην ευρύτερη περιφέρεια τροφοδότησης του Κέντρου Διανομής, συμπεριλαμβανομένων και των καταστημάτων της Lidl, απασχολούνται περισσότερα από 950 άτομα. Από τις εγκαταστάσεις αυτές εφοδιάζονται περισσότερα από 45 καταστήματα Lidl στην Κρήτη, την Πελοπόννησο, την Αττική, την Αιτωλοακαρνανία και τα νησιά του Ιονίου.
Η Lidl Hellas διαθέτει τέσσερα ακόμη Κέντρα Logistics στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, τη Θήβα και τα Τρίκαλα.

Aπό τις 9 έως τις 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στις Σπέτσες το 5o Spetses mini Marathon, με τη διεξαγωγή 8 αθλημάτων. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στο τριήμερο των εκδηλώσεων αναμένεται ρεκόρ συμμετοχών αθλητών και επισκεπτών στο νησί. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αφίξεις πάνω από 15.000 ατόμων, εκ των οποίων 4.000 θα είναι αθλητές και επισκέπτες από το εξωτερικό. Τα ξενοδοχεία στο νησί κινούνται με πληρότητα 100%, ενώ σχεδόν γεμάτες είναι και οι μονάδες στην απέναντι όχθη. Μελέτη για τα οικονομικά οφέλη της διοργάνωσης στο νησί κάνει λόγο για τζίρο ο οποίος στο τριήμερο θα ξεπεράσει το 1,5 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Σπετσών δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος, καθώς τα έξοδα των εκδηλώσεων καλύπτονται από χορηγούς.

Διάκριση για την Atcom

Το βραβείο Country Partner of the Year 2015 για την Ελλάδα κατέκτησε η εταιρεία Atcom A.E. Η διάκριση απονεμήθηκε στην ελληνική εταιρεία, στη διάρκεια του Microsoft Worldwide Partner Conference 2015 που πραγματοποιήθηκε στο Ορλάντο της Φλόριντας. Οι νικητές επιλέχτηκαν μέσα από 2.300 υποψηφιότητες κορυφαίων συνεργατών της Microsoft, από 108 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως. Η βράβευση της Atcom, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αναγνωρίζει τις επιδόσεις της εταιρείας στην άρτια εφαρμογή καινοτόμων λύσεων. Η βράβευση επίσης αναγνωρίζει τη βαθιά και αποτελεσματική σχέση που έχει αναπτύξει η εταιρεία με τη Microsoft Ελλάς.

Ευθύνη και στην ιταλική αγορά έχει η Imperial Tobacco Hellas

Η Imperial Tobacco Hellas ανέλαβε την επιχειρησιακή ευθύνη και για την αγορά της Ιταλίας. Ετσι, η περιφέρεια της ΝΑ Ευρώπης για την Imperial, με έδρα των δραστηριοτήτων της την Αθήνα, διευρύνεται και αριθμεί πλέον 6 χώρες: Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Μάλτα και Ιταλία. Η ιταλική αγορά καπνικών προϊόντων είναι πολύ σημαντική, λόγω του μεγέθους της αλλά και του στρατηγικού της ρόλου. Με την προσθήκη αυτή, η περιφέρεια της Imperial ΝΑ Ευρώπης σχεδόν διπλασιάζεται σε πωλήσεις και κέρδη. Η Ιταλία γίνεται η μεγαλύτερη σε μέγεθος αγορά, με συμμετοχή περίπου 50% σε όλα τα βασικά μεγέθη αυτής της περιφέρειας, διαθέτοντας ένα χαρτοφυλάκιο αναπτυσσόμενων μαρκών (Davidoff, John Players Special, Golden Virginia, Rizla) καθώς και ένα νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο.