Χαμηλότερες τιμές στα ξενοδοχεία και εκτός των εταιρειών του Διαδικτύου

Χαμηλότερες τιμές στα ξενοδοχεία και εκτός των εταιρειών του Διαδικτύου

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στη χώρα μας μπορούν, πλέον, να προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές τα δωμάτιά τους ή με καλύτερους όρους σε μη διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων από τις τιμές που έχουν συμφωνήσει με την Booking.com και την Εxpedia.

Αυτό ανακοίνωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού αφού αξιολόγησε τις νέες τροποποιημένες συμβάσεις των δύο εταιρειών διαδικτυακής ταξιδιωτικής πρακτορείας με συνεργαζόμενες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Ως όρος τίθεται οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις εφόσον συνεργάζονται με τις δύο εταιρείες να μη δημοσιεύουν ή διαφημίζουν διαδικτυακά τις χαμηλότερες τιμές που θα προσφέρουν μέσω άλλων καναλιών πώλησης. Στο πλαίσιο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα μπορούν να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές για κρατήσεις απευθείας από τους πελάτες τους στη ρεσεψιόν του καταλύματος, για κρατήσεις διά τηλεφώνου αλλά και για κρατήσεις που πραγματοποιούνται από κλειστές ομάδες χρηστών.

Να σημειωθεί ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού εξέτασε τους όρους των συμβάσεων συνεργασίας της Booking. com και της Expedia με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα με αφορμή έρευνες που διενήργησαν και άλλες ευρωπαϊκές αρχές ανταγωνισμού για το ίδιο θέμα σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι δύο διαδικτυακές εταιρείες ανέλαβαν τη δέσμευση να τροποποιήσουν τις συμβάσεις συνεργασίας τους με ξενοδόχους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο προκειμένου οι τελευταίοι να αποκτήσουν μεγαλύτερη ευελιξία σε θέματα κρατήσεων και τιμολόγησης των κλινών τους, καθώς και σε θέματα επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Κατόπιν αυτής της εξέλιξης η Επιτροπή Ανταγωνισμού στη χώρα μας έκρινε ότι δεν συντρέχουν επί του παρόντος λόγοι για τη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας για το εν λόγω θέμα.

Ετσι, με βάση τους νέους συμβατικούς όρους που δέχθηκαν οι δύο εταιρείες οι συνεργαζόμενες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν στη χώρα μας μπορούν, πλέον, να ορίζουν διαφορετικές τιμές δωματίων και να προσφέρουν διαφορετικούς όρους και διαθεσιμότητα μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων. Επιπλέον, μπορούν να διενεργούν ελεύθερα προωθητικές ενέργειες σε όλους τους προηγούμενους επισκέπτες του καταλύματος τους ακόμη και αν αυτοί είχαν κλείσει τη διαμονή τους μέσω των δύο διαδικτυακών εταιρειών.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εφαρμογή των νέων συμβάσεων από τις διαδικτυακές εταιρείες Booking.com και Εxpedia αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων αλλά και μεταξύ διαφορετικών καναλιών (Διαδίκτυο, παραδοσιακά πρακτορεία, τηλεφωνικές και λοιπές κρατήσεις). Η εξέλιξη αυτή όπως εκτιμά η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα αποβεί προς όφελος τόσο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT