Μετοχές που ξεχώρισαν

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τράπεζα Κύπρου

Μείωση του ELA

Αξιοσημείωτη εμπορευσιμότητα δεδομένης και της χρονικής στιγμής παρουσίασε αυτή την εβδομάδα η μετοχή της Τράπεζας Κύπρου, με συνολικές συναλλαγές που ξεπέρασαν τα 6,5 εκατομμύρια σε τεμάχια. Ταυτόχρονα ο μετοχικός τίτλος σε εβδομαδιαία βάση υπέστη συνολικές απώλειες της τάξεως του 1,18%. Η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου ότι η στήριξή της σε ELA μειώθηκε ακόμα περισσότερο στα 4,5 δισ. λόγω ενίσχυσης της καταθετικής της βάσης και αποδοχής καλυμμένων ομολόγων της από την ΕΚΤ.

Τράπεζα Πειραιώς

Δημόσια προσφορά

Η Τράπεζα Πειραιώς είναι η πρώτη από τις υπόλοιπες τρεις συστημικές τράπεζες που προχώρησε σε δημόσια προσφορά προς τους κατόχους ομολόγων ύψους 1,1 δισ. και μετά θα ακολουθήσει η αύξηση κεφαλαίου. Η μετοχή ενισχύθηκε σημαντικά αυτή την εβδομάδα, καταγράφοντας κέρδη 14,66%. Σύμφωνα με τα συνοπτικά αποτελέσματα α΄ εξαμήνου 2015, οι καταθέσεις πελατών διαμορφώθηκαν στα 38,8 δισ., εκ των οποίων 35,1 δισ. στην Ελλάδα. Η χρηματοδότηση από το Ευρωσύστημα ανήλθε στα 37,3 δισ. τον Ιούνιο 2015 από 30,3 δισ. τον Μάρτιο 2015.

Νίκας

Ζημίες 4,39 εκατ.

Σε ζημιογόνο πορεία παραμένει και την τρέχουσα οικονομική χρήση η αλλαντοβιομηχανία Νίκας. Η εξέλιξη αυτή έχει αρνητική επίπτωση στην πορεία του μετοχικού της τίτλου, καθώς αυτή την εβδομάδα υπέστη απώλειες 12,23%. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή την περίοδο κλείνει η συμφωνία πώλησης της επιχείρησης σε ομάδα επιχειρηματιών που ενδιαφέρονται για την απόκτηση της βιομηχανίας. Το α΄ εξάμηνο ο όμιλος παρουσίασε ενοποιημένες ζημίες προ φόρων ύψους 4,39 εκατ. έναντι επίσης ζημιών 3,72 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Attica Group

Επιστροφή στα κέρδη

Η επάνοδος σε κερδοφόρο EBITDA (λειτουργικά κέρδη) για πρώτη φορά μετά το 2009 έχει επιδράσει θετικά στη μετοχή της Attica Group. Ειδικότερα, αυτή την εβδομάδα η μετοχή της ακτοπλοϊκής εταιρείας πέτυχε συνολικά κέρδη 22,11%. Η σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων του ομίλου το α΄ εξάμηνο 2015 οφείλεται κυρίως στην αποτελεσματική διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων και στην αναδιάταξη του στόλου, παράγοντες που οδήγησαν στη βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο και στην εξοικονόμηση καυσίμων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή