Τράπεζα Κύπρου
Μείωση του ELA
Αξιοσημείωτη εμπορευσιμότητα δεδομένης και της χρονικής στιγμής παρουσίασε αυτή την εβδομάδα η μετοχή της Τράπεζας Κύπρου, με συνολικές συναλλαγές που ξεπέρασαν τα 6,5 εκατομμύρια σε τεμάχια. Ταυτόχρονα ο μετοχικός τίτλος σε εβδομαδιαία βάση υπέστη συνολικές απώλειες της τάξεως του 1,18%. Η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου ότι η στήριξή της σε ELA μειώθηκε ακόμα περισσότερο στα 4,5 δισ. λόγω ενίσχυσης της καταθετικής της βάσης και αποδοχής καλυμμένων ομολόγων της από την ΕΚΤ.
Τράπεζα Πειραιώς
Δημόσια προσφορά
Η Τράπεζα Πειραιώς είναι η πρώτη από τις υπόλοιπες τρεις συστημικές τράπεζες που προχώρησε σε δημόσια προσφορά προς τους κατόχους ομολόγων ύψους 1,1 δισ. και μετά θα ακολουθήσει η αύξηση κεφαλαίου. Η μετοχή ενισχύθηκε σημαντικά αυτή την εβδομάδα, καταγράφοντας κέρδη 14,66%. Σύμφωνα με τα συνοπτικά αποτελέσματα α΄ εξαμήνου 2015, οι καταθέσεις πελατών διαμορφώθηκαν στα 38,8 δισ., εκ των οποίων 35,1 δισ. στην Ελλάδα. Η χρηματοδότηση από το Ευρωσύστημα ανήλθε στα 37,3 δισ. τον Ιούνιο 2015 από 30,3 δισ. τον Μάρτιο 2015.
Νίκας
Ζημίες 4,39 εκατ.
Σε ζημιογόνο πορεία παραμένει και την τρέχουσα οικονομική χρήση η αλλαντοβιομηχανία Νίκας. Η εξέλιξη αυτή έχει αρνητική επίπτωση στην πορεία του μετοχικού της τίτλου, καθώς αυτή την εβδομάδα υπέστη απώλειες 12,23%. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή την περίοδο κλείνει η συμφωνία πώλησης της επιχείρησης σε ομάδα επιχειρηματιών που ενδιαφέρονται για την απόκτηση της βιομηχανίας. Το α΄ εξάμηνο ο όμιλος παρουσίασε ενοποιημένες ζημίες προ φόρων ύψους 4,39 εκατ. έναντι επίσης ζημιών 3,72 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Attica Group
Επιστροφή στα κέρδη
Η επάνοδος σε κερδοφόρο EBITDA (λειτουργικά κέρδη) για πρώτη φορά μετά το 2009 έχει επιδράσει θετικά στη μετοχή της Attica Group. Ειδικότερα, αυτή την εβδομάδα η μετοχή της ακτοπλοϊκής εταιρείας πέτυχε συνολικά κέρδη 22,11%. Η σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων του ομίλου το α΄ εξάμηνο 2015 οφείλεται κυρίως στην αποτελεσματική διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων και στην αναδιάταξη του στόλου, παράγοντες που οδήγησαν στη βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο και στην εξοικονόμηση καυσίμων.