Αύξηση επισκεπτών στις τουριστικές εκθέσεις

Αύξηση επισκεπτών στις τουριστικές εκθέσεις

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνολική αύξηση επισκεπτών κατά 17% παρουσίασε το τρίπτυχο των εκθέσεων Philoxenia, Hotelia και Polis, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 15 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Με κριτήριο την προσέλευση μόνο εμπορικών επισκεπτών, η αύξησή τους στη διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση, ενώ στην έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με το 2014. Σύμφωνα με ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρείας ΔΕΘ-Helexpo A.E., oι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Μεγάλη ήταν και η συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις των τριών εκθέσεων, όπου ξεχώρισε το συνέδριο Destination Thessaloniki, ενώ αθρόα προσέλευση επισκεπτών σημειώθηκε και στο DPOINT Hotel Village, καθώς και στο πρωτότυπο event Τhe Art of Drinking Coffee & Spirit, που ήταν αφιερωμένο στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, κοκτέιλ και ποτών. Το επόμενο «ραντεβού» του ελληνικού τουρισμού τοποθετείται χρονικά από τις 17 έως τις 20 Νοεμβρίου του 2016, οπότε θα πραγματοποιηθούν στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης η 32η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia μαζί με τη Hotelia.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή