Επενδύσεις με ίδια κεφάλαια και νέα δρομολόγια από τη Hellenic Seaways

Επενδύσεις με ίδια κεφάλαια και νέα δρομολόγια από τη Hellenic Seaways

2' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιστροφή σε καθαρή κερδοφορία για τη χρήση του 2015 και νέες επενδύσεις με ίδια κεφάλαια εφόσον ανακύψουν ευκαιρίες σε πλοία, όπως και νέα δρομολόγια στο Αιγαίο, προαναγγέλλει ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways, Αντώνης Αγαπητός. Οπως σημείωσε, μιλώντας σε κλειστό κύκλο συνεργατών, σκοπός είναι να δημιουργηθούν νέες υπηρεσίες για το κοινό και να αναπτυχθούν δρομολόγια σε νέους προορισμούς και περιοχές που δεν έχουν σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη, όπως το Βόρειο και το Ανατολικό Αιγαίο. Να διευρυνθεί δηλαδή ολόκληρη η ελληνική αγορά της ακτοπλοΐας και όχι να επιχειρηθεί η αύξηση των μεριδίων από τον υπάρχοντα επιχειρηματικό χάρτη. Ενα από τα νέα πλοία που θα δρομολογηθούν σε αυτές τις αγορές αποκτήθηκε προ ολίγων ημερών και είναι το 200 μέτρων Ionian Queen που θα μετονομαστεί σε «Νήσος Σάμος» και θα δρομολογηθεί εντός του 2016. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία προγραμματίζει τη σύνδεση Μυτιλήνης – Λήμνου και Θεσσαλονίκης αλλά και Μυτιλήνης – Μεστών Χίου με 3 δρομολόγια ημερησίως από την Καβάλα και ένα από τη Θεσσαλονίκη και 4 συνδέσεις της Καβάλας με τη Λήμνο.

«Θα συνεχίσουμε να κοιτάζουμε για ανάλογες ευκαιρίες στην αγορά» σημείωσε ο επικεφαλής της Hellenic, προσθέτοντας πως οι όποιες επενδύσεις σε στοιχεία ενεργητικού και νέες υπηρεσίες θα χρηματοδοτηθούν από ίδια κεφάλαια, καθώς ο όμιλος έχει επιστρέψει στη λειτουργική αλλά και στην καθαρή κερδοφορία. Επιπλέον αποκάλυψε πως γίνονται προχωρημένες συζητήσεις με τις τουρκικές αρχές για το άνοιγμα νέας γραμμής Σμύρνης – Μυτιλήνης – Θεσσαλονίκης, η οποία θα προχωρήσει εφόσον καταστούν ανταγωνιστικά τα λιμενικά τέλη που χρεώνει η γειτονική χώρα, τα οποία για την ώρα παραμένουν απαγορευτικά. Σημείωσε επίσης πως η Hellenic δρομολογεί τα πλοία της για τη μεταφορά προσφύγων δωρεάν, χωρίς επιδότηση από την πολιτεία και με το ίδιο εισιτήριο που ισχύει για Ελληνες και άλλους επιβάτες, ενώ συνεργάζεται με ανθρωπιστικές ΜΚΟ για την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών ανακύπτουν μεταξύ των επιβατών αυτής της κατηγορίας.

Με βάση τα στοιχεία που αποκάλυψε το management της εταιρείας κατά την τελευταία τριετία η Hellenic παρουσίασε βελτίωση της τάξης των 30 εκατ. ευρώ στα κέρδη EBITDA που φέτος αναμένεται να διαμορφωθούν στα 23 εκατ. ενδεχομένως και υψηλότερα. Υπενθυμίζεται επίσης πως η ακτοπλοϊκή έχει αναδιαρθρώσει σε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες τον δανεισμό της. Οσον αφορά το ζήτημα του επενδυτικού ενδιαφέροντος του ομίλου Grimaldi που ελέγχει ήδη το 30% του ομίλου διά της Minoan Lines, σημείωσε πως είναι θετική ένδειξη για τη Hellenic Seaways, αφού «τρία χρόνια νωρίτερα κανείς δεν ήθελε να βάλει χρήματα στην εταιρεία». Απαντώντας σε ερώτηση της «Κ» ξεκαθάρισε πάντως πως η διοίκηση δεν έχει λάβει γνώση τέτοιων κινήσεων εκ των μετόχων της προς αυτή την κατεύθυνση. Σημειώνεται πως ποσοστό της τάξης του 40% και πλέον του μετοχικού κεφαλαίου της Hellenic Seaways ελέγχεται από την Τράπεζα Πειραιώς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή