ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αιχμές Τσαμάζ κατά των ανταγωνιστών του ΟΤΕ

21s20otetv

Αιχμές κατά των ανταγωνιστών του ΟΤΕ άφησε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Μιχάλης Τσαμάζ. Αναφερόμενος στις καταγγελίες των ανταγωνιστριών εταιρειών στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και στις κατηγορίες της Vodafone περί σταυροειδών επιδοτήσεων μεταξύ των αγορών τηλεπικοινωνιών και δορυφορικής τηλεόρασης, ο κ. Τσαμάζ, κάλεσε τις εταιρείες ν’ αφήσουν τις εκκλήσεις για συνεχή ρύθμιση του ΟΤΕ και να επενδύσουν σε δίκτυα και υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, το ίδιο σκηνικό είχε στηθεί και στη σταθερή και την κινητή τηλεφωνία. «Αυτό που θέλουν (οι ανταγωνιστές μας), είναι το ίδιο που συνέβη στην αγορά της καρτοκινητής τηλεφωνίας. Θέλουν να ρυθμιστεί η αγορά, με στόχο την αύξηση της χρέωσης στο καρτοκινητό, την οποία οι ίδιοι μείωσαν εξαιτίας του πολέμου τιμών που πραγματοποίησαν μεταξύ τους» είπε ο κ. Τσαμάζ. Πρόσθεσε ότι το ίδιο θέλουν να πετύχουν και στο περιεχόμενο. «Θέλουν να ρυθμιστεί ο ΟΤΕ, να αναγκαστεί σε αύξηση των τιμών, έτσι ώστε να τις αυξήσουν και οι ίδιοι… Γιατί δεν αγόρασαν τη Nova;» αναρωτήθηκε ο πρόεδρος του ΟΤΕ και κάλεσε τις εταιρείες να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, επενδύοντας σε δίκτυα και υπηρεσίες, όπως κάνει πολλά χρόνια μέχρι σήμερα ο ΟΤΕ. Σχετικά με το ενδιαφέρον του ΟΤΕ για τη Nova, ο κ. Τσαμάζ το χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς απαξιωμένο. «Εχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που ενδιαφερθήκαμε κι επομένως οι συνθήκες έχουν αλλάξει» είπε χαρακτηριστικά. Εκτοτε ο όμιλος ΟΤΕ έχει επενδύσει στη δική του πλατφόρμα, έχει αποκτήσει ακριβό περιεχόμενο και έχει φέρει μια ελκυστική πρόταση στην αγορά.

Οι παράγοντες αυτοί, σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΟΤΕ, επέτρεψε το άνοιγμα της αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Οπως είπε ο κ. Τσαμάζ, ο ΟΤΕ συνέβαλε καθοριστικά στη διεύρυνση της διείσδυσης της συνδρομητικής (ή επί πληρωμής) τηλεόραση, από 11% που ήταν επί πολλά χρόνια σε 24%, σε μόλις τέσσερα χρόνια. Με την αύξηση αυτή, η Ελλάδα πέτυχε τα επίπεδα διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης που υφίστανται στον ευρωπαϊκό νότο (Ιταλία, Ισπανία). Στο εξής, είπε ο πρόεδρος του ΟΤΕ, η αγορά θα κινηθεί αυξητικά, αλλά όχι με τους ρυθμούς των προηγούμενων χρόνων.

Σε ό,τι αφορά τα μερίδια αγοράς, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι δεν τον ενδιαφέρει αν είναι πρώτος ή δεύτερος. Προέβλεψε ωστόσο ότι με τους ρυθμούς που κινείται η αγορά, η πλατφόρμα OTE TV, θα γίνει Νο 1 μέσα στην επόμενη χρονιά. Επίσης, ο κ. Τσαμάζ, υποβάθμισε την απειλή που κρύβει η πρόσφατη είσοδος της Netflix στην ελληνική αγορά.

Οι τοποθετήσεις αυτές έγιναν στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου στην οποία παρουσιάστηκε το νέο κανάλι ΟΤΕ History, που θα περιλάβει η συνδρομητική τηλεόραση OTE TV. Με το νέο κανάλι, ο πρόεδρος του ΟΤΕ υποσχέθηκε στους Ελληνες τα «ομορφότερα ταξίδια στο χθες». Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το νέο κανάλι που θα εκπέμψει στο τέλος της εβδομάδας, θα διεισδύσει στην πλούσια ιστορία της χώρας, είτε μέσω εγχώριων είτε μέσω ξένων παραγωγών. Σε ό,τι αφορά τις διεθνείς συνεργασίες, ο ΟΤΕ έχει επιλέξει το National Geographic, το BBC και το Discovery. «Δεν προσδοκούμε κέρδη (από το κανάλι OTE History)», είπε ο κ. Τσαμάζ. «Εξάλλου γνωρίζαμε ότι τέτοιου είδους εκπομπές ή ντοκιμαντέρ δεν είχαν υψηλή εμπορική απήχηση. Δεν το κάνουμε για να βγάλουμε χρήματα. Αποτελεί περισσότερο προσωπικό στοίχημα για να προσφέρουμε κάτι στη χώρα».