Σύντομα (27/01/16)

3' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ξεκίνησαν οι ιπποδρομίες στο Μαρκόπουλο Αττικής

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016 η πρώτη ιπποδρομία στο Μαρκόπουλο Αττικής μετά την αποκρατικοποίηση της σχετικής άδειας. Συγκεκριμένα, οι Ιπποδρομίες Α.Ε., μέλος του ομίλου ΟΠΑΠ, διοργάνωσαν τις πρώτες πέντε κούρσες, οι οποίες, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, διεξήχθησαν υπό άρτιες και ασφαλείς συνθήκες. Η διοίκηση της εταιρείας ήθελε στην πρώτη διοργάνωση όλα να πάνε καλά, χωρίς κανένα απρόοπτο. Στην επίσημη πρεμιέρα παρευρέθησαν ο πρόεδρος των Ιπποδρομιών Α.Ε. Καμίλ Ζίγκλερ, ο α΄ αντιπρόεδρος Σπύρος Φωκάς, ο β΄ αντιπρόεδρος Οδυσσέας Χριστοφόρου και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της επιχείρησης. Τα στελέχη της διοίκησης της εταιρείας πραγματοποίησαν και τις απονομές στους εκπροσώπους των νικητών ίππων. Η δεύτερη ημέρα ιπποδρομιών θα είναι η ερχόμενη Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016. Η νέα διοίκηση φαίνεται ότι επιθυμεί μια «ήπια» εκκίνηση των δραστηριοτήτων της προτού πυκνώσει τις ιπποδρομιακές ημέρες στο Μαρκόπουλο, όπως ζητούν οι φορείς του Ιπποδρόμου.

Περιθώρια βελτίωσης των οικονομικών των ξενοδοχείων

Tην εκτίμηση ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης των οικονομικών μεγεθών για τα ξενοδοχεία που δέχθηκαν μεγάλες πιέσεις κατά την περυσινή χρονιά εξαιτίας της αβεβαιότητας και των capital controls εξέφρασε ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Ενωση. Επίσης, σημείωσε ότι πολλά θα εξαρτηθούν από την τάση που θα διαμορφωθεί στην παγκόσμια τουριστική αγορά και το μερίδιο που θα κατορθώσει να απορροφήσει η Θεσσαλονίκη ως ένας ελκυστικός και ασφαλής προορισμός, αλλά και από τη θωράκιση της Ελλάδας έναντι των ανταγωνιστών της. Στο πλαίσιο αυτό, συμπλήρωσε ότι η υπερφορολόγηση και οι ασφυκτικές συνθήκες μέσα στις οποίες λειτουργεί η επιχειρηματικότητα θέτουν εμπόδια στην πραγματοποίηση στόχων. Επιπλέον, ο κ. Θωμόπουλος υπογράμμισε ότι η Θεσσαλονίκη οφείλει να αλλάξει θέση στη σειρά κατάταξης συγκρινόμενη με αντίστοιχες ευρωπαϊκές πόλεις και να μην παραμένει ουραγός στην πληρότητα, στη μέση τιμή δωματίου και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο.

Tα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα» υπέγραψαν την περασμένη Δευτέρα συμφωνητικό στρατηγικής συνεργασίας με την Intracom Defense Electronics. Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο δημιουργίας μιας συντονισμένης, συνδυαστικής αξιοποίησης των επιμέρους τεχνολογικών πλεονεκτημάτων φορέων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα στον χώρο της άμυνας και της ευθυγράμμισης προς τις τάσεις της αγοράς και τις πρακτικές ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο. Το συμφωνητικό έχει ιδιαίτερη σημασία για τις δύο εταιρείες, καθώς: εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της εγχώριας αμυντικής και τεχνολογικής βάσης για την ασφάλεια εφοδιασμού και την υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων, με μειωμένο κόστος κύκλου ζωής και υψηλή επιχειρησιακή διαθεσιμότητα.

Ο Αρ. Παντελιάδης Retail Manager of the Year 2015

Με την κορυφαία διάκριση Retail Manager of the Year 2015 τιμήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Metro AEBE κ. Αρ. Παντελιάδης στην προχθεσινή τελετή των Retail Business Awards, που έλαβαν χώρα για 14η φορά στο Metropolitan Expo. Η σημαντική αυτή βράβευση βρίσκει τη Metro AEBE σε μία ιδιαίτερα σημαντική στιγμή της ιστορίας της, καθώς βρίσκεται σε τελικό στάδιο η συμφωνία απόκτησης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα της αλυσίδας Βερόπουλος, διασφαλίζοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας. O τζίρος της εταιρείας σημείωσε σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, από 367 εκατ. ευρώ το 2002 σε 735 εκατ. ευρώ το 2015.

Τα αυξημένα λιμενικά τέλη υπονομεύουν ανάπτυξη-εξαγωγές

Οι αυξήσεις στα λιμενικά τέλη υπονομεύουν την ανάπτυξη και τις εξαγωγές, υπογραμμίζει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής και Πειραιώς Δημήτρης Μαθιός. Αναφερόμενος στα αυξημένα, σχεδόν διπλάσια και κατά 40-45% υψηλότερα από άλλους λιμένες, τέλη παροπλισμού των καταπλεόντων πλοίων στο λιμάνι της Ελευσίνας από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας, ο κ. Μαθιός προσθέτει τα εξής: «Η επέκταση της θαλάσσιας ζώνης του Λιμένα Ελευσίνας και της ευρύτερης περιοχής Ασπροπύργου ενδιαφέρει ιδιαίτερα και τις βιομηχανίες της Αττικής, αφού επιβαρύνει τα αγκυροβολημένα-παροπλισμένα πλοία με τέλη αγκυροβολίας-προσόρμισης, χωρίς να παρέχονται υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα. Προφανώς, όταν πριν από μερικά χρόνια έγινε η εν λόγω ενέργεια, θα απέβλεπε στην είσπραξη τελών και στη βελτίωση των εσόδων του Οργανισμού. Τα σημερινά δεδομένα, όμως, λόγω της κρίσης, είναι τελείως διαφορετικά, αφού ο αριθμός των αγκυροβολημένων πλοίων είναι σχεδόν ανύπαρκτος», καταλήγει ο κ. Μαθιός.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή