ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (16/02/16)

pezoporia1

Αναμένεται αύξηση ταξιδιωτικής κίνησης από Σκανδιναβία

Τουριστικά πακέτα αξίας άνω των 160.000 ευρώ για τη χώρα μας και πάνω από 5 τόνοι ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων πωλήθηκαν ή διατέθηκαν κατά τη διάρκεια της 3ης διοργάνωσης της αποκλειστικής έκθεσης τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για την Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου στη Στοκχόλμη. Την έκθεση επισκέφθηκαν περίπου 11.000 άτομα. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις στελεχών tour operators, η χώρα μας θα πετύχει για τη φετινή σεζόν αύξηση της τάξης του 4%-5% της ταξιδιωτικής κίνησης από τη Σκανδιναβία. Η σεζόν φαίνεται ότι θα έχει πολλές κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Ο κυριότερος όγκος των κρατήσεων που γίνονται αυτήν τη περίοδο κατευθύνεται πρώτα προς Ισπανία και Ιταλία και εν συνεχεία διοχετεύεται προς την Ελλάδα. Η έκθεση ανέδειξε φέτος τις ειδικές εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως τον πράσινο και πεζοπορικό τουρισμό. Επίσης, προβλήθηκε ιδιαίτερα ο θαλάσσιος τουρισμός με τη συμμετοχή των βραβευμένων με γαλάζια σημαία μαρινών της χώρας καθώς και των εταιρειών ενοικιάσεως σκαφών.

Πλατφόρμα για δημιουργία e-shop από το μηδέν

Με δεδομένη την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και διεθνώς η Smoolis, μια startup με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας, ανέπτυξε μία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει οικονομικά, γρήγορα και απλά το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Το Smoolis αποτελεί τη λύση για οποιονδήποτε θέλει να αποκτήσει το δικό του e-shop χωρίς να απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού και ευρύτερες τεχνικές δεξιότητες. Η χρήση της πλατφόρμας είναι δωρεάν για τις πρώτες 14 ημέρες για όσους χρησιμοποιούν το Smoolis για πρώτη φορά. Oυσιαστικά, το Smoolis αποτελεί την ελληνοελβετική «απάντηση» στις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, φέροντας όμως μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά. Από το λανσάρισμα της πλατφόρμας μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει προσελκύσει πελάτες από 34 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία, η Ελβετία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Μαλαισία, η Ταϊβάν, το Κουβέιτ, αλλά και η Ελλάδα. Σύντομα θα προστεθεί στην πλατφόρμα μια σειρά από επιπλέον λειτουργίες, όπως και ένα ξεχωριστό σύστημα για την εύκολη δημιουργία websites.

Στις 22 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιήσει στην Αθήνα το SETE Training του Συνδέσμου Ελληνικών Tουριστικών Επιχειρήσεων, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεων Επιχειρήσεων, εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Στελέχωση και Διαχείριση Απόδοσης». Το σεμινάριο έχει διάρκεια 4 ημερών και απευθύνεται σε στελέχη ανθρώπινου δυναμικού, διευθυντές τουριστικών επιχειρήσεων και προϊσταμένων που απασχολούνται στη στελέχωση των επιχειρήσεων και στη διαδικασία αξιολόγησης συνεργατών. Μεταξύ άλλων οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν πρακτική άσκησης σε τεχνικές συνεντεύξεων ώστε να βελτιώσουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους. Επίσης, θα ενημερωθούν για τους τρόπους προσέλκυσης ταλέντων μέσα από πρωτοποριακές τακτικές.

Υψηλές παρουσίες στην έκθεση TITE

Tην Τεχεράνη επισκέπτεται η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ελενα Κουντουρά προκειμένου να εκπροσωπήσει τη χώρα στη Διεθνή έκθεση Τουρισμού του Ιράν TITE 2016, η οποία ανοίγει σήμερα τις πύλες της και θα ολοκληρωθεί στις 19 Φεβρουαρίου. Την αν. υπουργό συνοδεύει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο οποίος είχε πρόσφατα επισκεφθεί το Ιράν και είχε προβεί στις προκαταρκτικές επαφές με εκπροσώπους του ιρανικού τουρισμού. Η κ. Κουντουρά έχει προγραμματίσει συνάντηση με τον Ιρανό ομόλογό της, με tour operators και με εκπροσώπους της τοπικής τουριστικής αγοράς.

Η Profile Software στο Middle East Wealth Management

Tη συμμετοχή και την ενεργό υποστήριξή της στις εργασίες του εναρκτήριου συνεδρίου Middle East Wealth Management, που οργανώνεται από την Hubbis και πραγματοποιείται στις 16 Φεβρουαρίου 2016 στο ξενοδοχείο Ritz Carlton, στο Ντουμπάι, ανακοίνωσε η εισηγμένη εταιρεία ανάπτυξης χρηματοοικονομικού λογισμικού Profile Software. Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση, τα στελέχη της εταιρείας θα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες επισκέπτες του συνεδρίου τις πελατοκεντρικές και καινοτόμες πλατφόρμες που απευθύνονται στον τομέα της διαχείρισης επενδύσεων. Η Profile συμμετέχει ενεργά σε κορυφαία και εξειδικευμένα συνέδρια που αφορούν τον κλάδο της διαχείρισης επενδύσεων, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω την τοπική παρουσία της στις χώρες όπου δραστηριοποιείται. Στο Middle East Wealth Management Forum, η Profile θα συμμετάσχει σε διαδραστική συζήτηση με επίκεντρο τη συνεισφορά της τεχνολογίας στην ανάπτυξη του κλάδου.