Σύντομα (05/04/16)

3' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αποσχίσεις κλάδων σε ΕΛΚΑ και Σωληνουργεία Κορίνθου

Oι αποσχίσεις των βιομηχανικών κλάδων στις εισηγμένες Ελληνικά Καλώδια και Σωληνουργεία Κορίνθου δεν θα επιφέρουν καμία χρηματιστηριακή μεταβολή, αλλά αντίθετα θα δώσουν ευελιξία και θα διευκολύνουν στην ανάληψη νέων συμβάσεων στο εξωτερικό, υπογραμμίζουν στελέχη του ομίλου Viohalco. Tα Σωληνουργεία Κορίνθου και η 100% θυγατρική της, η μη εισηγμένη εταιρεία ΕΒΙΚΕ Α.Ε., αποφάσισαν την έναρξη της διαδικασίας απόσχισης του βιομηχανικού και εμπορικού κλάδου κατασκευής σωλήνων και κοίλων δοκών της εισηγμένης και την απορρόφησή του από την ΕΒΙΚΕ Α.Ε. Αντίστοιχα, τα Eλληνικά Καλώδια και η 100% θυγατρική της, η μη εισηγμένη εταιρεία ΣΥΜΜΕΠ Α.Ε., αποφάσισαν την έναρξη της διαδικασίας απόσχισης του βιομηχανικού και μέρους του εμπορικού κλάδου της ΕΛΚΑ και την απορρόφησή του από τη ΣΥΜΜΕΠ Α.Ε.  Τα Σωληνουργεία Κορίνθου έχουν επενδύσει περίπου 70 εκατ. την τελευταία διετία και τα Ελληνικά Καλώδια περίπου 120 εκατ. ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια, εκ των οποίων γύρω στα 70 εκατ. στη Fulgor.

Δύο διακρίσεις για την British American Tobacco

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η British American Tobacco στους τομείς του ανθρώπινου δυναμικού και των πωλήσεων, με κριτήρια τη δημιουργία αξίας στην οικονομία, στην απασχόληση και στο λιανεμπόριο. Η British American Tobacco Hellas διακρίθηκε στον θεσμό των Best Workplaces 2016, ως ένα από τα καλύτερα περιβάλλοντα εργασίας στην Ελλάδα, μεταξύ των επιχειρήσεων που απασχολούν από 50 έως 250 εργαζόμενους. Τα τελευταία δύο χρόνια και, παρά τις προκλήσεις στο ευρύτερο περιβάλλον, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε 40 νέες προσλήψεις. Επιπλέον έχει προσφέρει πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ στους εργαζομένους της σε μπόνους και παροχές, από το 2014, ενώ παράλληλα εφαρμόζει εκτεταμένο και καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης για τους ανθρώπους της. Πρόκειται για την όγδοη διάκριση της εταιρείας για το εργασιακό περιβάλλον τα τελευταία χρόνια. Επίσης, η British American Tobacco Hellas απέσπασε το βραβείο Gold στην κατηγορία «Προωθητική ενέργεια σε τελικό σημείο πώλησης», στη φετινή διοργάνωση των Sales Excellence Awards, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την Boussias Communications.

Αύξηση πωλήσεων κατά 20% παρουσίασε ο όμιλος της Minoan Group στην ετήσια οικονομική χρήση 2014-15. Οπως ανακοίνωσε ο όμιλος που σχεδιάζει το έργο «Ιτανος Γαία» στη Σητεία, ο κύκλος εργασιών της προηγούμενης χρήσης διαμορφώθηκε στα 75,8 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος αποδίδει την αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης κυρίως στις δραστηριότητές του στον ταξιδιωτικό κλάδο, μέσω της θυγατρικής εταιρείας Stewart Travel. Η εν λόγω εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Σκωτίας, διαθέτει 15 υποκαταστήματα, απασχολώντας 200 εργαζόμενους. Σε σχέση με το έργο στην Κρήτη, ο όμιλος ανακοίνωσε ότι μετά την πρόσφατη έκδοση του Π.Δ. βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με ξενοδοχειακές αλυσίδες και επενδυτές, με τελικό στόχο την ολοκλήρωση της επένδυσης.

Συνάντηση Tui με Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας

Οι δυνατότητες ενίσχυσης του προγράμματος του τουριστικού ομίλου της Tui στην Κεντρική Μακεδονία ήταν ένα από τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν ο περιφερειακός διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της Tui Destination Services Μιχάλης Μαυρόπουλος και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Επίσης εξετάσθηκαν οι προϋποθέσεις βελτίωσης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των επισκεπτών και οι δυνατότητες συνεργασίας των δύο πλευρών για την αποτελεσματικότερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας από τον τουριστικό όμιλο.

Επενδύσεις άνω του 1 εκατ. σχεδιάζει φέτος το River West

Σε επενδύσεις ενός εκατ. ευρώ αναμένεται να προβεί το 2016 το εμπορικό κέντρο River West, το οποίο φέτος συμπληρώνει πέντε χρόνια λειτουργίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, την τελευταία διετία παρατηρείται αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 40%, αύξηση του μέσου χρόνου παραμονής των πελατών κατά 20% και αύξηση της πυκνότητας πωλήσεων των καταστημάτων κατά 35%. Πλέον, το εμπορικό κέντρο επισκέπτονται κατά μέσον όρο 17.000 καταναλωτές την Παρασκευή και το Σάββατο, ενώ 8.000 περνούν τις πόρτες του καθημερινά. Υπενθυμίζεται ότι τον τελευταίο χρόνο προστέθηκαν στο δυναμικό του εμπορικού κέντρου δέκα νέα καταστήματα, πλαισιώνοντας πολλές ακόμη σημαντικές μάρκες της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται καταστήματα των αλυσίδων Mango, Pull & Bear, Stradivarius, Bershka, United Colors of Benetton, Women Secret.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή