Από την Ελλάδα ξεκινάει το νέο brand της Thomas Cook

Από την Ελλάδα ξεκινάει το νέο brand της Thomas Cook

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Toν Μάιο ξεκινάει στη Ρόδο η λειτουργία του πρώτου ξενοδοχείου της νέας σειράς ξενοδοχειακών μονάδων Casa Cook του Τουριστικού Οργανισμού Thomas Cook, ο οποίος για τη φετινή περίοδο θα πραγματοποιήσει από κοινού με τον ΕΟΤ στις ξένες αγορές πρόγραμμα τουριστικής προβολής της χώρας μας ύψους 1,26 εκατ. ευρώ.

Την πρώτη παρουσίαση της μονάδας στην ελληνική αγορά έκανε χθες ο διευθυντής Μάρκετινγκ του Thomas Cook, Ρέμο Μασάλα, επισημαίνοντας ότι σύντομα θα ανακοινωθούν τα σχέδια του ομίλου για τη δημιουργία και νέων μονάδων στη διεθνή αγορά. Το ξενοδοχείο της Ρόδου στην περιοχή Κολύμπια διαθέτει 90 δωμάτια. O Thomas Cook είχε προαναγγείλει τη δημιουργία του από πέρυσι τον Οκτώβριο. Η νέα σειρά ξενοδοχείων Casa Cook –που απευθύνεται σε ενηλίκους– είναι η έκτη που λανσάρει στη διεθνή αγορά ο Thomas Cook. Συνολικά, ο όμιλος διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του κυρίως μέσω franchise ή συμβάσεων διαχείρισης 189 ξενοδοχεία στις διεθνείς αγορές εκ των οποίων 49 στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι ο Thomas Cook συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς ομίλους στον κόσμο με πωλήσεις ύψους 9,6 δισ. ευρώ και πάνω από 20 εκατ. πελάτες στην τελευταία οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΕΟΤ, το 2015 μέσω του Thomas Cook πραγματοποιήθηκαν κρατήσεις 2 εκατ. επιβατών με προορισμό την Ελλάδα. Τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι από το περυσινό πρόγραμμα συνδιαφήμισης προέκυψε αύξηση κατά 16% της αναζήτησης ελληνικών προορισμών μέσω του διαδικτυακού του τόπου, ενώ 50% των χρηστών που είδαν τη σχετική καμπάνια επέστρεψαν στον συγκεκριμένο τόπο σε λιγότερο από 24 ώρες. Παράλληλα, στις οθόνες των καταστημάτων του Thomas Cook πραγματοποιήθηκαν 3.022.346 προβολές των διαφημίσεων της Ελλάδας, ενώ ο μέσος όρος θέασης ενός προβαλλόμενου βίντεο 15 δευτερολέπτων έφθασε τα 12,1 δευτερόλεπτα.

Το φετινό πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον Οργανισμό για την Ελλάδα, ύψους 1,26 εκατ. ευρώ, θα επιβαρύνει κατά 50% τον ΕΟΤ και κατά 50% τον Thomas Cook. Το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών από ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου έως δημιουργία ειδικής σελίδας για την Ελλάδα στον διαδικτυακό τόπο του Οργανισμού. Από το σύνολο του προϋπολογισμού, 390.000 ευρώ θα διατεθούν για τουριστική προβολή της χώρας στη Βρετανία, 320.000 ευρώ στη Γερμανία, 91.000 ευρώ στη Γαλλία, 120.000 ευρώ στην Ολλανδία, 90.000 ευρώ στο Βέλγιο, 60.000 ευρώ στη Σουηδία, 59.440 ευρώ στην Πολωνία, 33.200 ευρώ στην Ουγγαρία και 100.376 ευρώ στη Ρωσία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή