ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (11/05/16)

syntoma-11-05-16-2133274

Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στο χρηματοπιστωτικό σύστημα

Την ανάγκη να καλυφθεί το έλλειμμα εμπιστοσύνης προς το χρηματοπιστωτικό σύστημα ώστε να αποτελέσει μοχλό επανεκκίνησης της οικονομίας, υπογράμμισε η πρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας και της Ελληνικής Ενωσης Τραπεζών, Λούκα Κατσέλη, μιλώντας στο 21ο Banking Forum της ΕΕΔΕ. Σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης απαιτούνται 5 βήματα: Η άρση των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων το ταχύτερο δυνατόν, η αποτελεσματική και βιώσιμη διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, η αλλαγή εταιρικής κουλτούρας και η αναβάθμιση της εταιρικής διακυβέρνησης στον τραπεζικό τομέα, η καθιέρωση ενός νέου επιχειρησιακού μοντέλου στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα με επενδύσεις στην πληροφορική και στις τεχνολογίες και η εξωστρέφεια και λογοδοσία του τραπεζικού συστήματος προς την κοινωνία. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα capital controls, υπογράμμισε ότι η άρση τους θα δώσει ισχυρή θετική σηματοδότηση προς τους επενδυτές και τους πολίτες και θα βοηθήσει προκειμένου να αρθεί η πολιτική και συστημική αβεβαιότητα. 

Βελτίωση μεγεθών για τον όμιλο SingularLogic

Βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) κατά 36% εμφάνισε ο όμιλος SingularLogic το 2015. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, την παρελθούσα χρήση ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα 49,4 εκατ. ευρώ έναντι των 50 εκατ. ευρώ, κατά το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 1%, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 6 εκατ. ευρώ έναντι 4,4 εκατ. ευρώ, κατά το 2014, εμφανίζοντας αύξηση 36% και τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 5,4 εκατ. ευρώ, κατά το 2014. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «η πολιτική και οικονομική αστάθεια, καθώς και η εφαρμογή των μέτρων για τον περιορισμό στην κίνηση κεφαλαίων, το β΄ εξάμηνο του 2015, οδήγησαν τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα σε μείωση των επενδυτικών σχεδίων σε έργα πληροφορικής και εφαρμογές λογισμικού, με μεγαλύτερες απώλειες στον κλάδο των μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων». «Παρ’ όλα αυτά», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «οι κινήσεις αναδιάρθρωσης και εξορθολογισμού που υλοποιήθηκαν το 2015, καθώς και η σταδιακή διείσδυση του ομίλου σε αγορές του εξωτερικού, συνέβαλαν, ώστε το 2015 να είναι μία σταθεροποιητική χρονιά για τον όμιλο».

Με δωρεές αλλά και δώρα γιορτάζει φέτος η Δέλτα την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος που έχει ορισθεί να είναι η 1η Ιουνίου. Για έναν ολόκληρο μήνα η Δέλτα θα διαθέτει 30 προϊόντα γάλακτος σε μειωμένη τιμή σε όλα τα σημεία πώλησης των προϊόντων της. Επίσης, η Δέλτα καλεί τους καταναλωτές να αναρτούν στην ιστοσελίδα www.delta30meresgiortis.gr τον δικό τους λόγο που πίνουν γάλα. Για κάθε λόγο που αναρτάται, η Δέλτα θα προσφέρει ένα λίτρο γάλα σε παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis. Επιπλέον, όσοι «αναρτούν» τον δικό τους λόγο, θα συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση, από την οποία 30 νικητές θα κερδίσουν το γάλα τους για 30 ημέρες.

Πώληση θυγατρικής από Alpha Bank

Την πώληση του 100% της θυγατρικής στα Σκόπια στη Silk Road Capital, κατόπιν λήψεως των σχετικών κανονιστικών εγκρίσεων, ανακοίνωσε η Alpha Bank. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αγοράστρια εταιρεία ανήκει σε ιδιώτη Ελβετό επενδυτή, ο οποίος δραστηριοποιείται στον τραπεζικό τομέα της Κεντρικής και της Νοτίου Ευρώπης από το 2001. Η συναλλαγή είναι κεφαλαιακά ουδέτερη για την Alpha Bank και εντάσσεται στον σχεδιασμό της τράπεζας για την επίτευξη των στόχων του σχεδίου αναδιαρθρώσεώς της. Σημειώνεται ότι πρόκειται για τη μικρότερη από τις θυγατρικές του ομίλου στα Βαλκάνια, ενώ μικρή είναι και η παρουσία της στην τοπική αγορά των Σκοπίων καθώς το μερίδιο αγοράς είναι κάτω του 2%.

Νέες υπηρεσίες προβολής σε εκθέσεις του εξωτερικού

Τρεις νέες υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου προς όσους συμμετέχουν σε εκθέσεις του εξωτερικού, προσφέρει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Η πρώτη υπηρεσία αφορά τη Digital (ψηφιακή) προβολή και περιλαμβάνει την κατοχύρωση ενός συγκεκριμένου Domain Name αποκλειστικά για την έκθεση, τη δημιουργία ενός website single page, στην οποία δίνεται η δυνατότητα στον εκθέτη να επικοινωνήσει πληροφορίες για την εταιρεία του κ.ά. Η δεύτερη υπηρεσία αφορά το Branding και αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της εικόνας και του τρόπου προβολής στην έκθεση. Η τρίτη υπηρεσία αφορά το Site Creation και αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της συνολικής εικόνας του εκθέτη μετά τη διοργάνωση, καθώς η παρουσία του στην έκθεση είναι απλά το πρώτο βήμα. Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο στο τηλέφωνο 210-64.19.000-021.