Ενιαίο καλάθι αγορών από τον Ιούνιο θα παρέχει η Skroutz

Ενιαίο καλάθι αγορών από τον Ιούνιο θα παρέχει η Skroutz

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εγγύτερα στις ανάγκες του καταναλωτή έρχεται η γνωστή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz, η οποία ταυτόχρονα αποκτά εν μέρει χαρακτηριστικά εμπορικής επιχείρησης. Από τα μέσα Ιουνίου, η Skroutz θα παρέχει σε όλους τους επισκέπτες της την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι», τη δυνατότητα δηλαδή δημιουργίας ενιαίου καλαθιού αγορών από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με τη Skroutz, μέσω της πλατφόρμας της Skroutz. Από την ίδια πλατφόρμα ο καταναλωτής θα στέλνει την παραγγελία του, θα πραγματοποιεί την πληρωμή, ενώ η παράδοση θα γίνεται εντός τριών εργάσιμων ημερών, επίσης με ευθύνη της Skroutz.

Η εν λόγω υπηρεσία, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, θα παρέχεται σε πρώτη φάση στις κατηγορίες των παραφαρμακευτικών προϊόντων, των καλλυντικών, των ειδών προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και των βρεφικών αξεσουάρ. Πρόκειται για κατηγορίες στις οποίες παρατηρείται το τελευταίο διάστημα έντονα ανοδική τάση των αγορών μέσω Διαδικτύου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος που πραγματοποιείται μέσω Διαδικτύου από τις αγορές των παραπάνω κατηγοριών ανέρχεται σε 75 εκατ. ευρώ, ενώ μέσω των καταστημάτων –κυρίως ηλεκτρονικών φαρμακείων– που βρίσκονται στην πλατφόρμα της Skroutz ο αντίστοιχος τζίρος υπολογίζεται σε 25 εκατ. ευρώ.

Σε επόμενη φάση, πάντως, όπως ανακοίνωσαν χθες οι επικεφαλής της εταιρείας, μελετάται η επέκταση της υπηρεσίας «έξυπνο καλάθι» και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Επιπλέον, τα εγγεγραμμένα μέλη της ιστοσελίδας που θα χρησιμοποιούν συχνά τη νέα υπηρεσία θα απολαμβάνουν προσωποποιημένες προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης, που θα παρέχει η Skroutz σε συνεργασία με προμηθευτές, τράπεζες και εμπορικές επιχειρήσεις. Σημειώνεται ότι στο εγχείρημα της Skroutz σημαντικός συνεργάτης και αρωγός υπήρξε το ελληνικό γραφείο της VISA Europe.

Το 2015 ο τζίρος της Skroutz εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε σε 6,5 εκατ. ευρώ, έναντι 4,45 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ τα προ φόρων κέρδη της ανήλθαν σε 900.000 ευρώ, έναντι 601.000 ευρώ το 2014. Η εταιρεία που ξεκίνησε δειλά δειλά, με τα γραφεία της να στεγάζονται σε πιλοτή πολυκατοικίας, διαρκώς αυξάνει τη δύναμή της. Εν έτει 2016 απασχολεί 125 άτομα και στεγάζεται σε υπερσύγχρονα γραφεία, εμβαδού 2.200 τ.μ., στη Νέα Ιωνία, ενώ το 2011 τα γραφεία της ήταν 200 τ.μ. και απασχολούσε 33 άτομα.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται πλέον στην πλατφόρμα της Skroutz υπερβαίνουν τα 2.000, αυξημένα κατά 20% σε σύγκριση με το 2015, και περιλαμβάνουν περί τα 12 εκατ. προϊόντα. Η εν λόγω πλατφόρμα δέχεται μηνιαίως 5,6 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή