ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξήθηκαν 7% τα ενοποιημένα έσοδα της Aegean

ayxithikan-7-ta-enopoiimena-esoda-tis-aegean-2135581

Η αδύναμη τουριστικά χειμερινή περίοδος, που δεν επιτρέπει την αξιοποίηση του ενισχυμένου, πλέον, στόλου της εταιρείας οδήγησε στην αύξηση των καθαρών ζημιών της Aegean κατά το, παραδοσιακά «πεσμένο» λόγω εποχής, πρώτο τρίμηνο του 2016, κατά το οποίο όμως παρατηρήθηκε ενίσχυση της επιβατικής κίνησης.

Αναλυτικά, η Aegean εμφάνισε ενοποιημένα έσοδα ύψους 147,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. H επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώθηκε στα 2 εκατ. επιβάτες, εκτελώντας 6% περισσότερες πτήσεις.

Η Aegean προχώρησε στην απόφαση για ανάπτυξη του δικτύου της και τη χειμερινή περίοδο, στηρίζοντας με κόστος –το οποίο αναμένεται να καλύψει από το θερινό πρόγραμμα– νέους προορισμούς που παράγουν κερδοφορία μόνο το καλοκαίρι.

Συγκεκριμένα, η αύξηση της κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού ανήλθε στο 12%. Στο δίκτυο εσωτερικού η εταιρεία μετέφερε 6% περισσότερους επιβάτες απ’ ό,τι το πρώτο τρίμηνο του 2015, παρά τη σημαντική αύξηση σε χωρητικότητα, που σημειώθηκε και από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους ανήλθαν σε 21,5 εκατ. ευρώ από 8,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε 255 εκατ. ευρώ στις 31.3.2016, αυξημένα κατά 17 εκατ. ευρώ από τις αρχές του έτους.

«Ολοκληρώσαμε την παραλαβή των νέων αεροσκαφών και ξεκινήσαμε τη χρονιά με σημαντικά μεγαλύτερο στόλο και διευρυμένο δίκτυο σε σύγκριση με τις αρχές του 2015. Οι συνέργειες του δικτύου, η εξέλιξη των υπηρεσιών και της οργάνωσής μας και η ανανέωση του στόλου μάς επιτρέπουν να προσδοκούμε στην αξιοποίηση της επένδυσής μας κατά την επερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο.

Θα πρέπει, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι όσο μεγαλώνουμε, ενώ ταυτόχρονα παραμένει αδύναμη η τουριστική αλλά και η εσωτερική ζήτηση τον χειμώνα, τόσο μεγαλύτερη εξάρτηση θα έχουμε από την εξέλιξη των μηνών της καλοκαιρινής περιόδου.

Κρατάμε θετικό πρόσημο στην κίνηση, ακόμα και στο εσωτερικό, παρά τις πιέσεις στην εγχώρια οικονομία και τη σημαντικά μεγαλύτερη σε αριθμό προορισμών παρουσία του ανταγωνισμού, με περισσότερη διασυνδεσιμότητα του δικτύου μας. Η ουσία, όμως, τόσο στην ποιότητα αλλά και στην ποσότητα της ζήτησης εξωτερικού και του αποτελέσματος διαμορφώνεται το καλοκαίρι», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean.