Με αύξηση των πωλήσεων κατά 9% σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2016 για την εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, γεγονός που δείχνει ότι η εν λόγω αλυσίδα και, όπως δείχνουν τα στοιχεία για τον κλάδο, η Lidl αποτελούν μέχρι στιγμής τις δύο επιχειρήσεις που κυρίως καρπώνονται τις απώλειες τζίρου και μεριδίων της εταιρείας Μαρινόπουλος.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της ΑΒ Βασιλόπουλος κατά το α΄ εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκε σε 1,051 δισ. ευρώ έναντι 926 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 13,5%. Εάν η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίσει ανάλογη πορεία και κατά το β΄ εξάμηνο του 2016, κάτι που θεωρείται αρκετά πιθανό, δεδομένης της κατάστασης που συνεχίζει να επικρατεί στην εταιρεία Μαρινόπουλος και της χαλάρωσης των capital controls σε σύγκριση με πέρυσι, τότε το 2016 αναμένεται να κλείσει με συνολικό τζίρο αρκετά πάνω από τα 2 δισ. ευρώ.
Στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους η ΑΒ Βασιλόπουλος διεύρυνε το δίκτυό της με 14 νέα καταστήματα, εξέλιξη που σε συνδυασμό με τη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα οδήγησε σε 1.035 νέες προσλήψεις. Από τα 14 νέα καταστήματα, τα τέσσερα αποτελούν προϊόν οργανικής ανάπτυξης, έξι προέρχονται από εξαγορές και τέσσερα τέθηκαν σε λειτουργία μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchising). Συνολικά ο όμιλος ΑΒ λειτουργεί σήμερα 358 καταστήματα.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, η αξία πωλήσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ υποχωρεί το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2016 κατά 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, γενικός διευθυντής της ΑΒ Βασιλόπουλος, σημείωσε: «Τα αποτελέσματά μας υπογραμμίζουν τη δέσμευσή μας να κάνουμε όλο και μεγαλύτερη προσπάθεια για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας. Το γεγονός ότι αυτή η προσπάθεια συμπληρώνει τις καλές μας οικονομικές επιδόσεις με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε διάφορες περιοχές της χώρας είναι για μας το μεγαλύτερο κίνητρο να συνεχίσουμε».