ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μετοχές που ξεχώρισαν

metoches-poy-xechorisan-2156996

Δρομέας
Σε διεθνείς διαγωνισμούς

Σε αξιοπρεπή επίπεδα κινήθηκε η εμπορευσιμότητα της μετοχής του Δρομέα, καθώς περισσότερα από 80.000 τεμάχια της εισηγμένης άλλαξαν χέρια στη διάρκεια αυτής της εβδομάδας. Η εταιρεία έχει επιλέξει τα τελευταία χρόνια να διεκδικεί και να κερδίζει διεθνείς διαγωνισμούς επίπλου, γεγονός που τη θωράκισε απέναντι στην πολύχρονη εγχώρια ύφεση. Εντός της χρονιάς η εισηγμένη με έδρα τη βιομηχανική περιοχή Σερρών θα παραδώσει έπιπλα στον γερμανικό στρατό ύψους 1,8 εκατ.

ΕΛΒΕ
Επιστροφή κεφαλαίου

Αγοραστικό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για τη μετοχή της ΕΛΒΕ Ενδυμάτων, με αποτέλεσμα ο τίτλος να ενισχυθεί 14,03% στη διάρκεια της εβδομάδας και να αναρριχηθεί στο 1,95 ευρώ. Ωστόσο η εμπορευσιμότητα της μετοχής παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα. Η εταιρεία με έδρα την Καβάλα παραμένει προσανατολισμένη στην εξωστρέφεια, προσπαθώντας να αναπτύξει τις πωλήσεις της κυρίως προς τις βαλκανικές αγορές. Ταυτόχρονα το φετινό καλοκαίρι προχώρησε σε επιστροφή κεφαλαίου προς τους μετόχους της που αντιστοιχούσε σε 0,24 ευρώ ανά μετοχή.

Moda Bagno
Εργα στη Μέση Ανατολή

Ρευστοποιήσεις ασκήθηκαν στη μετοχή της εμπορικής επιχείρησης «Moda Bagno» με αποτέλεσμα ο τίτλος να υποστεί απώλειες 17,95% και να διολισθήσει στα 0,096 ευρώ. Η εταιρεία την τελευταία διετία διεκδικεί έργα στη Μέση Ανατολή. Για τον σκοπό αυτό έχει συστήσει θυγατρικές εταιρείες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στην Ντόχα του Κατάρ. Η ύφεση στην Ελλάδα έχει συνθλίψει την αγορά επώνυμου επίπλου με συνέπεια η εταιρεία να έχει στραφεί στο εξωτερικό για να διατηρήσει θετικές τις ταμειακές της ροές.

Χαλκόρ
Επιστροφή στα κέρδη

Eβδομαδιαία κέρδη 6,08% κατέγραψε η μετοχή της Χαλκόρ και έκλεισε στα 0,366 ευρώ στη συνεδρίαση της 20ής Οκτωβρίου. Η θυγατρική της Viohalco το α΄ εξάμηνο επέστρεψε στην κερδοφορία, καταγράφοντας καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ύψους 400.000 ευρώ έναντι ζημιών 4,7 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2015. Για το υπόλοιπο του 2016, η Χαλκόρ θα συνεχίσει να έχει ως κύριο στρατηγικό στόχο την περαιτέρω αύξηση των μεριδίων αγοράς σε βιομηχανικά προϊόντα και την ενίσχυση της δραστηριότητάς της σε νέες αγορές.