Το πρώτο e-branch εισάγει η Πειραιώς

Το πρώτο e-branch εισάγει η Πειραιώς

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συναλλαγές στο «Ταμείο» μέσω video κλήσης, άμεση κατάθεση χαρτονομισμάτων, άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων, άμεση έκδοση και παραλαβή προπληρωμένης κάρτας από ειδικό μηχάνημα χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου, είναι μερικές μόνο από τις εργασίες που θα μπορεί να πραγματοποιήσει κάποιος στο νέο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-branch), που εισάγει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά η Πειραιώς. Το πρώτο e-branch, που βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας, άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου, ενώ τα άλλα δύο θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τέλος του έτους στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthurGlen) αντίστοιχα. Τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και το πελατοκεντρικό πρόσωπο που υιοθετεί εδώ και χρόνια η Πειραιώς.

Στις καινοτομίες του καταστήματος είναι ο «Ταμίας από απόσταση», μέσω του οποίου οι πελάτες της θα μπορούν να πραγματοποιούν πάνω από το 90% του συνόλου των συναλλαγών ενός παραδοσιακού ταμείου με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου ταμία μέσα από video κλήση. Μεταξύ των συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιούνται είναι ανάληψη και κατάθεση μετρητών, ενημέρωση υπολοίπου, κατάθεση επιταγών, μεταφορά χρημάτων για εξόφληση προμηθευτών, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών της επιχείρησης, πληρωμή εταιρικών καρτών και δανείων κ.ά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή